Stinis

Direktlänk till inlägg 10 november 2013

Nu kan jag dö lycklig

Av Stina Niklason - 10 november 2013 20:41

Målvakten i Brann ska f*n ha en massa hyllningar. Han är så ofattbart jäkla bra. Han blev även utsedd till Branns bästa spelare. Ni förstår inte hur jäkla bra han är, jag lovar! #nummer24 #HanÄrDeniGrönt #BRANN #RÖTT&VITT

Brann - Tromsø
4-1

FYFAN VAD NI ÄR BRA GUBBAR! GRATTIS TILL ÅTTONDE PLATSEN I SERIEN!!!! VINST IDAG PÅ HEMMABANA & ALLT! NI ÄR FÖR JÄKLA BRAAAAAAAA!!

Nu kommer en bildbomb. Tack för mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina Niklason - 5 juni 2015 12:49

Heey, it's been a while... Det är så att jag har haft mattetentamen så jag har pluggat jättemycket hela tiden fram tills dess (igår) & inför ett geografiprov som vi hade idag, så därför har det blivit dåligt med blogguppdatering. Sedan ska jag til...

Av Stina Niklason - 27 maj 2015 12:51

Hejsan! Hur har eran dag varit? Min har varit väldigt upp och ner. Vi startade dagen med att komma upp till en plats med löparbana på grus, & där sprang vi Cooper-testet. För er som inte vet vad det är, så är det att man ska springa runt löparbanan ...

Av Stina Niklason - 24 maj 2015 12:23

Trevlig söndag på er! Igår så var jag ju som sagt på heldagstur till Kaupanger. Vi åkte halv åtta & kom hem runt kvart i tio - precis i tid så vi hann höra både Norge & Sverige sjunga i ESC finalen. Vi kom hem med en 4-2 seger & 3 sköna poäng i ryg...

Av Stina Niklason - 23 maj 2015 08:14


Det första jag tänkte säga är att det självklart skulle stå imorgon kväll i inlägget igår om ESC, så det blir ju så klart idag vi ska heja fram Måns :) Men just nu så sitter jag i en minibuss på väg till Kaupanger & ska spela match tillsammans med...

Av Stina Niklason - 22 maj 2015 12:36

Det var en stund sedan vi hördes senast... Mycket har kommit i vägen, men nu så hade jag planerat (vi får se hur det går) att börja igen. Vi har haft en praovecka nu i skolan, vilket har varit jätteroligt! Jag jobbade hela den här veckan, och i l...

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Skapa flashcards