Stinis

Alla inlägg under april 2014

Av Stina Niklason - 28 april 2014 21:59

Hejsan på er allihopa! Först och främst vill jag bara tacka alla som har skrivit till mig på kik den senaste tiden, det har varit jättekul att prata lite mer er :)


Sen så har jag haft tre tentamen i olika ämnen den senaste veckan, en massa fotboll och en massa sol som jag har lagt min tid på. Jag vill inte prioritera min blogg just nu när jag har ganska mycket annat för mig, men jag uppdaterar väl lite då och då när jag kommer ihåg det. Jag vill egentligen inte prioritera mitt liv på att berätta för andra vad jag gör. Det har blivit såhär nu för tiden att vi egentligen är mer upptagna av att berätta för andra vart vi är istället för att faktiskt vara där, och det är väl det jag mer eller mindre har insett nu. jaja, nu känner jag att jag låter väldigt negativ, men jag tänkte att ni förtjänar en förklaring på varför jag inte uppdaterar så ofta somm förut.


Just nu sitter jag framför datorn och skriver och lyssnar på musik. kom precis hem från träningen så jag är ganska trött. Det har vert en helt okej dag i skolan, med tankte på att det är måndag och de flesta har verit ganska dryga mor både mig och andra... Det är tentamensdag för andra klasser så min klass har mer eller minre vart ensamma hela dagen.

Det här vart inte ett så långt inlägg, men det får räcka för nu. vi hörs när vi hörs hörrni.

hare bra, pusshej

Av Stina Niklason - 3 april 2014 19:40

Denna dag startade inte speciellt bra. Inte bra alls faktiskt. Förutom det faktum att jag har gått på kryckor sedan i söndags då jag gjorde illa tån på en fotbollscup, så har jag dragit på mig jordens förkylning. Jag skulle egentligen ha haft ett spanskaprov och beep-test på skolan idag, så det är väl typ det enda positiva med denna dag. Nej men, jag hann knappt vakna innan tårarna började rinna. Halsen känns helt mörbultad så jag har i princip levt på halstabletter & alvedon idag.
Jag kan väl inte direkt säga att det har hänt så mycket spännande sen jag bloggade sist, haha, speciellt inte idag. Eller jo, jag har spelat NM i fotboll. Det gick faktiskt ganska bra, vi spelade lika både i vanlig matchtid & i förlängningen, men sen åkte vi ut på straffar tyvärr. Men det var en fantastisk känsla iallafall.
Nej, nu ska jag återgå till att inte göra någonting. Vi hörs när vi hörs, pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards