Stinis

Alla inlägg under september 2014

Av Stina Niklason - 19 september 2014 23:23

Jag vill att någon ska älska mig mest av allt. Jag vill att någon ska längta efter mig, & sakna mig mest av allt.
Jag vill att någon ska krama & kyssa mig & säga att han älskar mig.
Jag vill att någon ska vilja vara med mig mest av allt.
Jag är så trött på att vänta. Jag vill verkligen ha en pojkvän som bryr sig om mig & som älskar mig för den jag är. Jag vill ha en sån kille som alla lägger ut såna parbilder på.
Jag har aldrig haft någon pojkvän, men jag vill verkligen ha en.
Jag är så trött på att vara kär i någon som aldrig någonsin kommer att bli kär i mig. Jag är trött på att känna mig oduglig & inte värd något.
Jag vill ha en kille som kramar om mig, & som får mig att känna mig som den lyckligaste människan på jorden.
Jag vill ha någon som bryr sig om mig & som älskar mig för den jag är. För att nu är jag trött på att vänta.
#GiveMeLove

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards