Stinis

Alla inlägg under juli 2013

Av Stina Niklason - 31 juli 2013 16:09

Nu har jag skaffat en kik till bloggen jag också (: Så du får gärna kika mig om vad just DU tycker om min blogg, vad jag kan förbättra eller om du har något tips om vad jag mer kan göra med bloggen. Jag blir jättetacksam för alla tips jag får! Men tycker du inte att min blogg är bra, så behöver du inte skriva något alls på kik... Men jag är som sagt glad för alla tips jag får och jag väntar spänt på om jag får några "sms" (på förstås) ha en bra dag!
Pusshej <3

Kik: klarastestjarnan

Av Stina Niklason - 31 juli 2013 15:52

Nemen hejsan på er fina människor där ute i världen!

Snart ska jag på lite fotbollsträning. GUUUUUUUD vad jag har saknat våra träningar kan man väl LÄTT uttrycka det... Nejmen, idag har vart en slödag. Mjukisbyxor och iPad på sängen = bästa kombinationen! Men, aa... Jag känner att jag inte hade uppdaterat på ett tag så jag tänkte väl bara berätta för er alla att jag lever, så får ni ha det bra..

Pusshej

Finaste Eskilstuna^^

Ååh, älskade Skogstorp! Där jag hör hemma på riktigt. Jag saknar dig ^^ <3

Av Stina Niklason - 29 juli 2013 20:24

Kan någon förklara för mig, varför jag inte vet någonting längre?! Varför kan jag inte bara få kunna ge SVAR?! Varför kan jag inte få vara säker på det jag säger? Varför jag inte vet hur jag känner... Jag saknar & saknar, jag tänker & tänker, jag undrar & undrar, jag kämpar & kämpar... Men inget hjälper. Aldrig någonsin kommer det att hjälpa. För att jag måste fråga för att få svar. Men jag är så otroligt rädd. Rädd för att få fel svar. Att få det svaret jag inte ville ha...

Av Stina Niklason - 29 juli 2013 16:58

Har nyss vart ute & spelat lite fotboll med mamma. Mysigt var det (: Alltså jag suger på att skriva just nu men ni får väl leva med det...

Men här för ni en bild på när jag försökte stå på händer innan vi gick iväg mot fotbollsplanen (:

Av Stina Niklason - 29 juli 2013 13:38

Nemen go'morgon på er!
Jag sov länge idag, gjorde ni? (: Igår såg jag en jättebra fast väldigt sorglig film innan jag la mig, 'running free' heter den. Den handlar om ett föl som måste lära sig leva och växa upp ensam ute i öknen efter att han mamma dog i fångenskap, då han togs hand om av en liten pojke som sen var tvungen att fly när kriget började i den lilla staden. Sjukt bra är den! REKOMENDEEEEERAAAAAAR! Bilder från filmen kommer där nere...

Av Stina Niklason - 28 juli 2013 17:59

HELV*TEEEE!!!! JÄKLARNS SK*T TYSKLAND!!!!

1-0... Bajs.

Av Stina Niklason - 28 juli 2013 17:10

DET HÄNDER INTE?!

1-0 till j*vla Tyskland och en norsk tjej skadad. Neeeeeej!
Okej, hon kom in igen på planen nu... Men nu får ni ta och trycka in ett mål Norge!!!

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards