Stinis

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Stina Niklason - 3 juli 2013 21:26

Hej finaste ni! :)

Förlåt för att det här blir första gången idag som jag hör av mig, men jag har gjort andra saker. Okej, min dag kortfattat... Jag vaknade vid klockan elva och åt frukost med min syster, sen bar de av mot Åsanesenter för att köpa överdragsbyxor & stövlar till mig :) Jag vart super nöjd med sakerna! Sen så skulle jag & spela fotboll med några kompisar, men dom skrev sms när jag satt i bilen med pappa påväg till planen att dom inte kunde komma, så pappa & jag tränade tillsammans bara vi två i spöregn i en timme... Men kul var de (: Efter maten när vi hade kommit hem så kollade vi på dum & dummare på film, den är jättebra och jätterolig! Jag rekommenderar verkligen! (: Nu så ska jag mysa i soffan en stund med mamma & pappa, hoppas att ni har haft en bra dag & att ni inte är arga på mig för dålig uppdatering... :$ Men ni får ha en bra kväll.

Pusshej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards