Stinis

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Stina Niklason - 15 juli 2013 23:51

Nu är de sjukt mycket mindre än ett dygn kvar tills bästavännen min är här! Bara några timmar! :O My god vad vi ska ha det bäst! Längtar något obeskrivligt!! Men nu ska jag väl sova så att de blir imorgon någon gång... Hade bra! Go'natt!

Av Stina Niklason - 15 juli 2013 12:20

Nemen Go'morgon, eller vad man ska säga....

Idag väntar en satans lång dag framför mig, mysa med musik i öronen & mjukiskläder i väntan på morgondagen. Verkar ju ganska mysigt va? Då kan jag tala om att musiken är bra och kläderna är sköna, men de är ett jäklarns helvete att bara vänta! Ååh, kommer få dom bästa dagarna på detta år känner jag. Bästavännen min ska vid den här tiden imorgon vara uppe i luften och snart landa... Gosh vad jag längtar! :( Men nu ska jag fortsätta vänta på att mina fina vänner ska ta och dampa sönder mig med frågor som har har bett om, men som tydligen aldrig kommer... Jaja, ha en mysig måndag fina läsare! Gudars vad bra de kändes att skriva så.. Aja, humor har jag!

Pusshej

Jag tänkte bara säga att jag nog ska ta och FÖRSÖKA fixa header idag också! Har ju inte direkt något bättre för mig, som ni vet! Haha...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards