Stinis

Alla inlägg under oktober 2014

Av Stina Niklason - 13 oktober 2014 14:12

Hejsan :)

Helt okej dag det här ändå, även fast det är måndag. Vaknade kvart över sju & åt frukost innan jag gick ner till bussen & hade en trevlig busstur med min finaste vän. Sen så har vi bara haft no, gymnastik, engelska (presentation) & spanska, så vi slutade 13.25 vilket är väldigt trevligt.
Och nu nyss fick jag ett sms från mamma så nu sitter jag på väg till Ikea så vi ska ta en fika där innan vi åker hem igen & jag ska på träning.
Imorgon är det match, min andra med killarna faktiskt :) Så jag är Super taggad inför det + att det är hemma så det gär att det blir, om möjlig, ännu roligare.
Men vi hörs säkert senare, ta hand om er & hoppas att ni får en bra Måndag vidare. (Mamma, om du ser det här: haha jaa det är norska)
pusshej

Av Stina Niklason - 12 oktober 2014 21:12

Hejsan :)

Idag har har varit upptagen i princip hela dagen, så det har inte funnits någon tid till att blogga förns nu. Så nu kör vi :)

Jag vaknade vid elva & åt sedan frukost framför TV'N med mamma innan vi gick till affären. Super mysigt. Sen åt vi lunch lite snabbt innan jag skulle ut till Asköy & spela en massa kamper med Sonelaget (sonelaget är ett tag med bra fotbollsspelare, men inte tillräckligt bra för att spela i kretslaget som är ett lag med de 24 bästa tjejerna i hela länet) och det slutade väl sådär. Vi åkte hem med 3 förluster & en oavgjord, men det var bara träningsmatcher så det gör ingenting, men det är ju alltid kul att vinna :(
Men vi var ett nytt ihopsatt lag så vi speladebra ändå, men ja...

Nu ska jag ta & hoppa in i duschen & sen äta middag. Vi hörs imrogon. Pusshej

Av Stina Niklason - 11 oktober 2014 12:16

Igårkväll var mamma & jag på bio & såg filmen "Beatles". Den var verkligen superbra, så den rekommender jag starkt. Dock så vet jag inte om den går på någon biograf i Sverige, då det bara är norska skådisar & självklart norskt tal. Men om det är någon norsk där ute som ser det här, så rekommenderar jag verkligen den till er :))

Planerna för dagen är inte så stora. Jag hade tänkt åka & titta på en A-lagskamp klockan 14, men det spöregnar (igen) så vi får väl se hur det blir med det. Men det är ju fotboll, så vad gör väl det? Vi åker säkert, alla väder är ju fotbollsväder ;)
Annars så har jag inte bestämt så mycket för dagen, det blir som det blir helt enkelt. Vi tar dagen som den kommer.
Men nu ska jag ta & hjälpa till och plocka av frukosten från bordet (vi körde på riktigt sovmorgon imorse & vaknade 11.30 allihopa), vi hörs senare.
pusshej

Av Stina Niklason - 10 oktober 2014 18:14

1. Jag heter Stina
2. Jag fyller 14 i December
3. Jag lever för fotbollen
4. Jag älskar glass
5. Jag bor i Bergen/Norge
6. Mina favoritfärger är ljus grön och turkos blå
7. Mitt favoritmärke på kläder & skor är nike
8. Zlatan är min idol
9. Jag spelar i Krets & U - laget inom fotboll
10. Jag har bloggat här förut, & nu ska jag försöka ta upp den igen och skriva mer regelbundet

och här är jag :))

Av Stina Niklason - 10 oktober 2014 17:29

Hej babez.

Nu har jag tänkt att jag ska starta upp bloggen här igen, och jag tänker ta mig lite mer tid att fixa i ordning en ny header och göra liter fler och fräscha inlägg. (om jag kommer ihåg såklart... haha.)

Nej men, jag ska verkligen försöka att komma ihåg att blogga varje dag & ta mig tid att göra det ordentligt också.


Så, vi tar väl och börjar om från början med allt från vem jag är, till vad jag ska göra idag?Men det tar vi i nästa inlägg då jag skriver från datorn nu och inte har några bilder på mig själv här.


Men jag ville bara berätta att jag tänker ta det här lite mer seriöst nu & så får vi se hur det går.

pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards