Stinis

Alla inlägg under oktober 2013

Av Stina Niklason - 30 oktober 2013 23:10

~Egenskriven överskrift, igen~

Hello, my friendos!

Vanlig dag i skolan. På Elevensval hade vi spinning... Jag svimmade nästan, NÄSTAN. Jag tar ut mig mer än vad min kropp klarar av (ja, jag är FÖR envis jag vet) så då får jag svårt att andas och jag får panik o.s.v Efter det hade jag fotbollsträning, och den gick faktiskt bra. Hemma så har jag bara legat i soffan/sängen & degat. Välbehövligt. En jäkla massa skratt med mamma såhär på kvällen blev det, de gillar vi! Nu ska jag aldeles strax släcka & sova. Sov så gott bästa ni, jag ska försöka höra av mig mer nu. Jag lovar!

Pusshej

Av Stina Niklason - 29 oktober 2013 23:47

Helt egenskriven & helt sann överskrift.

Hej.
Inget speciellt har hänt så jag har liksom glömt att blogga... Idag hade jag prov i historia (Napoleon) & jag satt uppe sent i flera timmar igår & grät medans jag pluggade. Ja, jag är seriös. Tårarna rann ner för mina kinder samtidigt som jag tappade mer & mer självförtroende. Men inte fan gav jag mig. Jag pluggade och det lönade sig. Idag var provet som sagt & jag kan stolt säga att jag kunde allt & att jag är nöjd. Jag gjorde mitt bästa & kunde inte ha gjort mer, punkt.
När jag kom hem från skolan idag så pratade jag en stund med några av mina gamla klasskompisar på Skype innan jag började plugga igen, men den här gången till provet på torsdag i kemi. Fyfan vad jag hatar prov, läxor, pluggandet, lektionerna, lärarna & skrivkramp i både hand & hjärna. Sammanfattningen av detta är att det ända bra med skolan är att man får träffa världens bästa vänner, vilket jag tycker väldigt mycket om! Men imorgon är det spanskaförhör i glosor som jag inte har tränat på alls mer än på lektionen.. Så jag skippar sovmorgonen imorgon & spenderar den uppe i sängen för att plugga in spanska ord... Yippie typ... Eller inte. *AngryFace* nej, nu är jag för trött så jag ska sova snart. Om det står fel någonstans här nu så får ni leva med det, jag orkar inte kolla igenom... Hade bra & sov gott fina ni!

Pusshej

Jag. Vill. Vara. Med. Dig.

Av Stina Niklason - 27 oktober 2013 23:15

Yes, du läste rätt! Vi vann fotbollsmatchen mot Tertnes idag med 6-1 (jag gjorde 2 mål & assist till ett typ, orkade inte räkna... Kanske var fler, kanske färre, ingen aning faktiskt, haha) så nu kom vi TREA i serien i division 2! Åh, jag är så stolt över er allihoppa tjejer!
När jag kom hem låg jag i soffan & slog på en film. Hur bra som helst var den, små citroner gula. Lyckat val, verkligen! Sen så har jag legat i mammas och pappas säng en stund nu ikväll med världens bästa lillasyster. I love you. Vi har haft såna sjuka skrattanfall, kramp i magen och tårarna har runnit av allt skratt. Ja herregud, lyckad kväll helt enkelt! Imorgon är det skola & det suger ganska hårt. Men nu ska jag ta & lägga mig.

Pusshej

Ungefär sådär bra ska jag bli en dag. Det slår jag mig i backen på. *Dunkat huvudet mot golvet*

Av Stina Niklason - 27 oktober 2013 00:01

Ja, idag har jag först spelat match med de som är två år äldre än mig (jag hatar att jag är så liten men mycket snabbare än dom. Herregud vad dom tacklade omkull mig tusen fucking biljarder gånger och jag fick INGEN FRISPARK(?!) plus att jag fick en stenhård boll i huvet, mitt på ögat och tusen stämplingar på min redan mörkblåa tå. USH. Nej, att spela SÅ fult gillar vi INTE!) och sen så kom jag hem & hade ont i princip överallt så jag låg i soffan typ hela tiden tills jag skulle på pyjamasparty hos en kompis. Herregud vad jag tycker om alla mina tjejer! Obeskrivlig stor kärlek till er, bästa ni! Jag hade så så så kul mer er och tack för att jag fick komma. Hoppas att du är nöjd med kvällen bästa du. Nu ligger jag i soffan med mamma & pratar om lite allt & ingenting. Hoppas att ni hat haft en fin dag ni också.

Pusshej

Min nyköpta pyjamas & jordens mysigaste sockor, tack pappa! På tröjan står det "Sleep to dream", om det skulle vara någon fin liten människa som undrar. So, bye bye Snobben, min nya pyjamas är skönare!

Vi fick pynta egna cupcaces också, mina vart ju dock jättefula som ni ser... Men Jaja, de va kul iallafall! :)

Haha, mitt i en hörna från matchen. Duktiga pappa är stolt fotograf till den ja... :)

Av Stina Niklason - 25 oktober 2013 14:46

Nu sitter hela familjen här & ska skriva in oss på huset här typ, jag har ingen aning men något sånt :| Och de är så sjukt tråkigt. Hejdå

Av Stina Niklason - 25 oktober 2013 13:52

Dream Big ~ Isac Elliot

Av Stina Niklason - 25 oktober 2013 13:00

Fyfan vad jag saknar det här.
Snart droppar jag allt & drar här ifrån... Vi ses när jag är död.


I fucking miss this!

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards