Stinis

Direktlänk till inlägg 30 mars 2015

God morgon

Av Stina Niklason - 30 mars 2015 09:46

God morgon!
Igår var det seriestafrukostpserien (högsta serien för damer) hemma på stemmemyren (fotbollsplanen) & mitt kära Sandviken (laget jag spelar i) kammade hem 1 poeng efter en riktigt spännande kamp mot Trondheims Ørn som slutade 2-2. Min kompis Elida gjorde dessutom sin första match från start igår & tryckte in sitt första mål för Sandviken i Toppserien :))

Senare på kvällen, runt åtta, så åkte pappa och jag ner till fotbollsplanen igen och körde egentrening i nästan två timmar. Vi övade mycket på stabilitet i rygg och lårmuskler genom att jag skulle flytta mig snabbt i sidled och fram och tillbaka med låg tyngdpunkt.
Vi tränade också mycket på att ta med bollen i hög fart, in i banan & skuta. Sedan slutade vi avslutade vi med att köra lite finter utan boll & nicka fram & tillbaka mellan oss.

Idag är en ny dag och jag har väl inte några planer hittills tror jag, men det är fint väder så jag ska nog försöka ta mig ut lite. Det är surt att det är några ordentliga träningar nu under påsk + att nästan alla mina kompisar har åkt iväg och åkt skidor så jag får säkert inte ihop något stort gäng att spela fotboll heller :(( Men pappa och jag kör väl lite egenträning och det är inte dumt det heller ;)

Men nu ropar mamma så jag ska äta frukost, vi hörs! Byye

Seriestart: vänster - Trondheims Ørn
Höger - Sandviken <3333

Träning klockan tio på kvällen är super! Speciellt när vi får låna hela bollnätet så vi har 12 bollar att leka med!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina Niklason - 5 juni 2015 12:49

Heey, it's been a while... Det är så att jag har haft mattetentamen så jag har pluggat jättemycket hela tiden fram tills dess (igår) & inför ett geografiprov som vi hade idag, så därför har det blivit dåligt med blogguppdatering. Sedan ska jag til...

Av Stina Niklason - 27 maj 2015 12:51

Hejsan! Hur har eran dag varit? Min har varit väldigt upp och ner. Vi startade dagen med att komma upp till en plats med löparbana på grus, & där sprang vi Cooper-testet. För er som inte vet vad det är, så är det att man ska springa runt löparbanan ...

Av Stina Niklason - 24 maj 2015 12:23

Trevlig söndag på er! Igår så var jag ju som sagt på heldagstur till Kaupanger. Vi åkte halv åtta & kom hem runt kvart i tio - precis i tid så vi hann höra både Norge & Sverige sjunga i ESC finalen. Vi kom hem med en 4-2 seger & 3 sköna poäng i ryg...

Av Stina Niklason - 23 maj 2015 08:14


Det första jag tänkte säga är att det självklart skulle stå imorgon kväll i inlägget igår om ESC, så det blir ju så klart idag vi ska heja fram Måns :) Men just nu så sitter jag i en minibuss på väg till Kaupanger & ska spela match tillsammans med...

Av Stina Niklason - 22 maj 2015 12:36

Det var en stund sedan vi hördes senast... Mycket har kommit i vägen, men nu så hade jag planerat (vi får se hur det går) att börja igen. Vi har haft en praovecka nu i skolan, vilket har varit jätteroligt! Jag jobbade hela den här veckan, och i l...

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards