Stinis

Alla inlägg under april 2015

Av Stina Niklason - 4 april 2015 11:40

Heey och glad påsk folks!
Har ni fått leta påskägg än? Jag har en känsla av att jag och Alice ska få göra det snart.

Imorgon vaknade jag av att solen tränade sig in genom persiennerna runt halv elva, men jag låg kvar i sängen en stund till och bara njöt av att det var (och fortfarande är) så fint väder när jag vaknar nu för tiden. Det gillar vi starkt! :)
Nu efter frukosten så har jag inte gjort mycket vettigt. Jag har bara legat på soffan på rummet och tittat ut genom fönstret och lyssnat på musik i min pizza, korv och pommes frites fyllda onepeace.

Nu ska jag snart bort och träna med pappa i det fina vädret tror jag. Vi hörs senare, byye

Av Stina Niklason - 3 april 2015 23:45

Heey folks!
Min långfredag har inte varit så väldigt lång egentligen. Efter att jag vaknade vid tio och åt frukost med familjen så bytte vi om och åkte bort till fotbollsplanen (suprise?) Och var där till någon gång runt två tror jag. När vi kom hem så åt vi lunch & gick sedan gick vi ut på en promenad.
Senare nu på kvällen har vi kollat på film och nu kollar vi på Michael Jackson konserter på Youtube & äter godis. Hihi, det är ju trotts allt fredag.

Imorgon är det Påskafton och Lördag och jag har inga större planer än, vad jag vet. Det ända jag vet är vi, jag och min lillasyster Alice ska få leta påskägg mitt på dagen, men något annat har jag inte planerat. Det blir säkert något träningspass och kanske lite häng med några kompisar, jag vet inte?
Jaja, nu ska jag njuta lite av musiken och sörja över att Michael Jackson inte längre lever :( Byye

Av Stina Niklason - 3 april 2015 00:08

Heey, idag har också varit en väldigt fartfylld dag. Efter att jag blev väckt av mamma vid elva så åt vi frukost och fixade i ordning matsäck som vi sedan hade med oss upp en sväng på berget Ulriken. Vi gick inte så långt, men tillräckligt för att det skulle vara massor med snö. Där åt vi pannkaka och drack varm choklad samtidigt som vi njöt av den vackra utsikten.
När vi kom ner och hem igen så stod Cornelia (en av mina bästa vänner) utanför dörren och väntade på oss. Vi bytte snabbt om och sedan lät jag henne både fixa mitt hår och smink (vilket hon aldrig brukar få göra annars så jag tror att hon blev ganska så glad, haha). Sedan poppade vi popcorn och kollade på film tills hennes pappa kom och hämtade henne. Det var skönt att få se henne igen efter att vi hade varit borta från varandra så länge :(:

Någon timma efter att Cornelia hade åkt så drog hela familjen på oss fotbollsskorna och åkte bort och spelade fotboll i typ 20 minuter. Det blev inte så lång stund för det blev fort mörkt och det började regna. Men jag och mamma hann med att öva på lite långpassningar och finter, vilket jag märkte att jag behöver träna mycket på.
När vi kom hem igen så kollade vi på en film som hette "a lot like love" som gick på TV (den var för övrigt superbra) och nu ligger jag i sängen och ska sova strax. Jag är ganska trött då mamma och jag kollade på en två timmar lång film igår kväll innan vi somnade, vilket slutade med att jag somnade vid tio över två tror jag, haha. Men det gör inte så mycket när vi har lov ;)

Men sov så gott så hörs vi alldeles säkert imorgon. Byye

Av Stina Niklason - 1 april 2015 17:14

Hello :D
Igår hann jag inte med att blogga tyvärr, då jag hade en mycket produktiv dag, men det får vi leva med.
Efter att jag vaknade vid halv elva (igår alltså) så fixade jag mig i ordning & cyklade iväg till affären med mamma. Vi var borta i någon timma & när vi kom hem igen så städade mamma & jag började baka en "påskkaka" som den så fint hette. Sedan kom Theodor (min bästa kompis) och vi påskpysslade fram lite pynt. Det slutade med att vi hade pysslat fram några kycklingar, målade ägg & ett påskmonster. Eftersom att mamma, pappa & Alice också var med och pysslade så fick vi ihop en del pynt, vilket verkligen behövdes!
Senare på kvällen kollade mamma och jag på en romantisk komedi innan vi gick och la oss. Så en produktiv dag blev det absolut.

Idag har jag inte gjort så mycket egentligen. Efter att jag vaknade vid tio tiden så gick jag ut och sprang i ca.50 minuter och när jag kom hem så körde jag lite styrka. Sen så har jag inte gjort så mycket mer än att kolla på Youtube och fått mina naglar fixade av mamma. Nu när vi har påsklov så blir det bara egenträning, så förmodligen så blir det ingen mer träning med fotboll idag. Men imorgon så är vi säkert på den igen. :))

Nu vart det superfint väder ute så vi ska säkert ut och gå en liten promenad sen. Hoppas ni har det bra & att ni har fått många kramar, så hörs vi. Byye :P

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards