Stinis

Alla inlägg under december 2013

Av Stina Niklason - 28 december 2013 14:45

Av Stina Niklason - 28 december 2013 08:57

Igår hade jag kalas för tidigt med släkten för mig eftersom att jag inte är i Sverige på min riktiga födelsedag. Jag fick en massa fina presenter T.ex en bok, godis, 200 kronor, kläder, saker från the body shop, & EN FKNS TELEFON AV MIN KOMPIS! Hon sa att hon hade den här innan, men när hennes pappa fick en iPhone 5S så fick hon hans gamla 5:a & då vart det en över hemma hos dom, så nu har jag en ny & HEL iPhone 4S, TACKTACKTACKTACKTACKTACK!!

Och nu sitter jag i bilen igen & har en lång resa framför mig. Bort från Mormor & Morfar. Bort från Sverige. Fast det ska ändå bli ganska skönt att komma tillbaka till Bergen igen.
Nej ush, nu mår jag illa så nu kan jag inte skriva mer. Vi hörs kanske senare, förmodligen.

Pusshej

Av Stina Niklason - 25 december 2013 21:32

Hejsan gullepluttar!

Nu sitter jag mätt & glad i mina kusiners hus efter en mysig julmiddag och en massa bus.
Vi åt lax & bandspagetthi och hade det riktigt mys! Vi har även spelat lite handboll & fotboll i deras källare med superhög musik, haha riktigt kul. Det finns egentligen inte så mycket att berätta, men det var/är riktigt mys iallafall. Hoppas att ni har haft en riktigt fin dag ni med, kram på er

Pusshej

Av Stina Niklason - 25 december 2013 00:04

Hejsan, igår blev det inget bloggande, men det skiter vi i.


Iag är det julafton och jag är superglad. Jag har haft en jättemysig dag/kväll med mormor, morfar, mamma, pappa, syrran och morbror. Jag fick många julklappar och jag är supernöjd över alla! den allra bästa presenten är biljetten till ISAC ELLIOT KNSERTEN I BERGRN DEN ANDRA MARS 2014! Jag hoppade runt och skrek och visste knapppt vart jag skulle ta vägen, så jäkla lycklig var jag! Jag fick 3 tjocktröjor en grå, en vit och bege och en vit(ME GUSTA TJOCKTJÖJOR VERRY MUCH) en blå/vit/röd skjorta, en randig långärmad bege och blå tröja (likadan som jag köpte till min bästis i julklapp. Världens finaste syster visste att jag tyckte att den var superfin, så gulleungen hade köpt en likadan till mig i julklapp. världens störta hjärta har ungen, gud va jag älskar henne), en blå stickad sjal med tillhörande stickad blå mössa, ett halsband med ''påhäng'' till så man kan skriva vad man vill med, en bok (flyt som en fjäril, flyg som ett bi) 6 nagellack, 3 läppglans, supertjocka gosesockor (jag fryser ALLTID, alltså konstant om mina fötter), en svartstickad sjal, en duschtvål och till sist en kalender. Jag är verkligen hur nöjd som helst! Tack så jättemycket för alla julklappar allihopa! Ni betyder så sinnes mycket allihopa, jag älskar er!


Jag har ätit god mat, myst med la familia och självklart öppnat paket. Men nu är det sent och faktiskt bara 40 minuter kvar av denna unerbara julafton... Så sorgligt är det faktiskt.

Fast jag längtar redan till min födelsedag om 6 dagar, då jag dessutom ska ha kalas med mina kompisar hemma. Det ska bli hur kul som helst! Men nu är jag ganska trött och behöver sova, med tankte på sömnbristen dom senaste nätterna för att jag har somnat så pass sent. Tyvärr blir det ingen bild på saknera idag för att jag skriver från datorn nu, men dom kommer imorgon. jag lovar.


hoppas att ni också har haft en superbra julafton och har fått många fina paket som ni är nöda med. Sov sött, pusshej & god jul på er

Av Stina Niklason - 22 december 2013 23:44

Åh jössses, jag orkade inte kolla igenom förra inlägget innan jag sparade det, och jag ser nu att det är typ 10000000 stavfel. men jag är trött så vi skyller på det, ni förstår nog det mesta av vad jag har skrivit ändå...? I'm sorry for that

Av Stina Niklason - 22 december 2013 23:19

Tjena snyggingar!


Idag har vart en dag med an massa känslor. Jag blev väkt av morfar imorse vid elva, gick då upp och åt frukost, kollade lite på TV & gjorde iårdning mig. Sen typ direkt när jag var klar så bar det iväg mot stadsbiblioteket med morfar & syrran. et var riktigt kul & det fick mig att tänka på annat. Bilder från dagen kommer nog i nästa inlägg.


När vi kom hem så la syrran & jag oss i min säng och kollade på film. riktigt mys var det! Länge sen bara hon och jag gjorde något tilllsammans.

Efter ett tag kom mamma och pappa hem till mormor och morfar (där vi bor nu under den tiden som vi är i sverige) med en massa saker som jag skulle sortera i vad jag ville ha med till Norge & vad som skulle slängas. alla saker som har legat i huset här i Sverige som vi ska ''sälja''. då brast det. Det var, eller, det ÄR helt hemskt att veta att jag ALDRIG mer kommer bo i mitt ''drömhus'' igen och att jag är tvungen att rensa ur det. Jag hade känt hela dagen att det skulle brista förr eller senare, och när jag väl stod där och såg allt jag skulle sortera så kune jag inte hålla det inte längre. nej ush.

Hur som helst så vill jag tacka mormor, morfar, mamma, pappa & min älskade syster ljupt för att ni fick min kväll att bli bäst! Jag tror alrig att jag har skrattat så mycket förut, jag älskar er!


Nu är det förmodligen bara jag vaken så jag ska nog också försöka att sova snart. Just nu så har jag blivit återförenad med min älskade dator så jag skriver från den nu. därför så blir det inga bilder till det här inlägget, tyvärr. Hoppas att ni har haft det bra, sov gott


pusshej. cred till dig som har läst hela min bibel. i love you <3

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards