Stinis

Alla inlägg under december 2013

Av Stina Niklason - 3 december 2013 19:42

Jag skriver mer om fimen & så lite senare ikväll när jag förhoppningsvis känner mig tillräckligt redo inför tentamen imorgon...

Av Stina Niklason - 1 december 2013 19:42

Yes, denna dag har mest bestått av städning i rummet & myst bland tända ljus. Ingen fotboll för min del idag, men det gör inte så mycket med tanke på dagen igår.

Lite senare ikväll ska mamma & jag iväg på bio & se Catching Fire. Längtar såååååå *.* Nu sitter jag i mitt rum & skriver med lite roligt folk :') Hoppas att ni har haft en bra dag, så hörs vi kanske mer sen

Pusshej

Av Stina Niklason - 1 december 2013 10:53

Hejsan på er

Äntligen är det December, första advent & helt & hållet lyckans månad.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skulle helst vilja åka iväg & spela fotboll en stund men vi får se. Hör nog av mig mer senare. Snart ska jag ner & äta adventsfka med familjen. Just nu ligger jag i soffan med störda syster som kittlar mig konstant... Jag tycker om dig åndå, även om du är lite trög.

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards