Stinis

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Stina Niklason - 14 december 2013 16:01

Ja, hej på er. Jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag inte har skrivit på så länge, men allt har vart helt upp&ner. Det har inte hänt något speciellt som ni har missat som jag skulle ha skrivit om. Där emot så har det hänt lite saker som jag inte skriver ut här som har fått mig att må ganska dåligt & helt&hållet fått mig att tappa glädjen någonstans vissa dagar. Men det är bättre nu. Jag är fortfarande deppig, men det är helt klart mycket bättre.

Idag, lite senare ska jag till en kompis & baka pepparkakor med dom & en massa andra familjer, det ska bli mysigt. Skönt att få tänka på annat ett tag. Annars så händer det inte så mycket spännande den här helgen, imorgon så ska jag väl plugga till sista provet det här läsåret på tisdag&framföring på måndag. Ush det är så mycket läxor, framföringar & prov HELA TIDEN! Jag har fått så många sammanbrott på senaste tiden över skolan att jag bara har börjat gråta & velat att skita i allt. Nej nu vill jag ha lov! Dessutom så vill jag ha tillbaks snön, för just nu så ligger min julkänsla på noll TROTS att det bara är 10 dagar kvar till självaste julafton.

Men nej hörrni, vi hörs när vi hörs. Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards