Stinis

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Stina Niklason - 3 december 2013 23:36

Hej. Idag har vart en jäkla fantastisk dag, rakt igenom. Det har hänt så ofattbart mycket i skolan som har fått mig att bara vilja skrika av glädje, jag har rodnat i ansiktet tusen gånger om, men det var det VERKLIGEN värt.
För ni vet den där fuckings amazing känslan när man hittar den där speciella personen som man bara känner att, det här kommer gå vägen. När man hittar den som förmodligen tycker lika mycket om en själv tillbaka. Idag har jag känt så största delen av dagen. Det var tack vare alla mina kompisar som fått detta att hända. Och nej, jag har inte blivit tillsammans med någon. Än. Men det har ändå vart så fruktansvärt nära.
Idag är jag lycklig, & det har vart en fantastisk kväll dessutom. Det var samma person som har gjort min dag som min kväll. Och alla andra dagar. Och vissa kvällar. Kära vän, hade det inte vart för dig hade jag inte alls kunnat gå & lägga mig med ett brett leende på läpparna, trots att vi har matte tentamen imorgon i 3 timmar. Just nu så spelar det ingen roll alls. Men nu måste jag nog sova om jag ska orka tänka alls imorgon. Men som sagt så lägger jag huvudet på kudden ikväll, med jordens största leende & den mest pirrande magen. Äntligen, så är jag sådär f*ckings lycklig så att orden inte ens kan beskriva det. Det är skönt, för det var så längesen jag kände så sist. Tacka gudarna för detta. God natt & sov gott, inatt ska jag drömma om er. Men framför allt om honom.

Puss&hej, från en extremt lycklig tjej

Av Stina Niklason - 3 december 2013 19:42

Jag skriver mer om fimen & så lite senare ikväll när jag förhoppningsvis känner mig tillräckligt redo inför tentamen imorgon...

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards