Stinis

Alla inlägg under augusti 2013

Av Stina Niklason - 31 augusti 2013 20:59

Ja, idag har jag shoppat med pappa. Jag är riktigt nöjd med sakerna jag köpte. Kommer upp bild senare eller imorgon tror jag.
Jag har vart hos några kompisar & sträckläst i världens bästa bok.
Den heter "Tyst" och jag är helt totalkär i den. Det verkligen GÅR INTE att sluta läsa om man inte måste. Love it!

Nu dukar vi musik & har fredagsmys med familjen, vi hörs.

Pusshej

Tjocktröjan jag köpte på stan idag med pappa, kär i den med... ^^

Av Stina Niklason - 30 augusti 2013 21:56

Brannkamp på Brannstadion med papi. Alltså det ända jag kan säga är: SPÄNNANDEEEEEE!
Jag är helt upprymd och helt fantastiskt glad! Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men kvällen var helt fantastisk och jag är super glad. Matchen slutade 1-0 till Brann, vilket är helt jäkla perfekt! Åh, jag kommer inte på vad jag ska skriva, men det var bättre än vad jag förväntade mig och jag är sjukt glad att vi åkte dit! TACK!

Pusshej

Av Stina Niklason - 29 augusti 2013 21:50

Igår:

-Slotzen med skolan, de är över tusen trappsteg rakt upp för ett berg. Min tid sög, därför får ingen veta den mer än mina kompisar. Inte ens alla.
-Fotbollsträning direkt efter. Mina ben bar mig knappt, men jag gav 100% ändå även fast det var sjukt svårt, men jag gjorde det... Säger dom i alla fall... Jag själv tyckte att den träningen bara kunde gå & ta sig någonstans och att ingen var bra, men ja. Säger tränarna att det fick bra så... Tror inte på dom ändå men...
-Maria Wern film, med titeln "pojke försvunnen". Maria Wern är min själsfrände. Kär i filmerna! Kriminalare & House = Absoluta favoriter! Riktigt bra var den jag såg & jag REKOMENDEEEEERAAAAAAR DEEEEEEN STAAAAAAAAAAARKT!

Idag:

-Sjukt jvla pissdålig dag. Kände det redan imorse när jag klev upp, att det här inte skulle bli en vidare bra dag. Vilket det inte blev heller. Orkar inte ta upp en massa anledningar men kortfattat säger jag bara: Norsk skola för en svensk tjej = inte direkt bra i alla stunder.
Jag kan tacka mina fina vänner för att jag överlevde denna dag & fick till några riktigt bra stunder ändå.
-TRÄNINGS FKN VERK!! Benhinnorna gjorde att varenda steg jag tog gjorde ont.
-Match mot Askøy. Inte ett dugg taggad var jag heller faktiskt. Förlåt. Men jag kämpade ändå, jag kände att benhinnorna tog imot hela tiden, men jag kämpade ändå. Ända in i slutet, då dom bytte ut mig då dom såg att jag hade ont.
Inte blir benen bättre av att varenda tjej som jag gick i närkamp med sparkade/fällde mig på benen precis där jag hade ont. Lyckan där kan ni ju själva förstå... Jag grät på sidan av planen. Kalla mig vek, men det där va inte direkt skönt. Inte ett enda litet jvla dugg. Förlust blev det i vilket fall, har ingen aning om vad dom vann med, men just nu så bryr jag mig inte...

Jag känner själv att det här inte vart något kul inlägg. Jag är för tillfället ganska arg, ledsen, besviken, trött, kraftlös, okej listan kan göras lång, detsamma med detta inlägg...
Men jag ville bara säga att den här dagen har gått rent åt helvete.

Tack för mig. Idag blir det inget "pusshej".
(Medvetet rim)

Av Stina Niklason - 28 augusti 2013 12:15

Fail o.s.v Tack vi vet att vi är grymma.

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards