Stinis

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Stina Niklason - 13 augusti 2013 17:11

I'll build a paper plane so I can fly
over the skyline...

Av Stina Niklason - 13 augusti 2013 13:58

Och säg vad just du tycker om bloggen!

Snälla? Jag ber seriöst på mina knän!
Så kika mig där NU! Tack.
Namnet är: Klarastestjarnan


Pusshej

Av Stina Niklason - 13 augusti 2013 12:31

~ Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer. Längtar efter något som kan rädda mig ~

Av Stina Niklason - 13 augusti 2013 10:42

Hej och god morgon på er!

Jag har inga planer alls för dagen tror jag, mer än att gå en sväng med mamma.
Just det! Mamma skulle väl försöka bjuda hit "grannarna" i Nubbebakken (inte ens på samma gata, haha) som har 2 barn, en kille som är lika gammal som mig och en tjej som är ett år ynge. Vet inte än om dom kommer, men det skulle vara riktigt kul om dom gjorde det!

Och till rubriken då...
Jag har aldrig haft ett förhållande, men jag vill såhääääääääär gärna ha ett just nu...
Vill ha någon att hålla i handen, kramas med, prata om allt & ingenting med, filmmysa på freagskvällarna med, ååh det finns ju så sjukt mycket mer som jag vill göra, men jag kan inte räkna upp allt.
Nästan alla mina kompisar har en pojkvän, så kommer jag där bredvid, singel och "deprimerad"...
Jag vill inte vara singel längre. Inte alls faktiskt! Jag skulle typ kunna hugga av min vänstra hand (TYP) för att få någon som älskar mig, och som skulle "stå ut med" att vara tillsammans med mig och som vill göra alla dom ^^ sakerna med mig. Men nej.

Tack och hej

Dock är jag ju tjej, men whatever xD ^^

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards