Stinis

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Stina Niklason - 23 augusti 2013 23:23

Önskar jag visste vad som hänt så jag kan hjälpa...

Jag kan ju i alla fall börja med att säga att det här har vart en av dom bättre dagarna. Fotboll nästan hela tiden faktiskt. Fotbollsdag hela dagen i skolan, fotbollsträning med laget och nyss hemkommen från en match som jag & 3 till ur mitt lag spelade tillsammans med tjejerna som är 2 år äldre. Dock förlust men herregud så kul det va! Jag ville bara meddela er alla, att jag älskar fotboll och att jag är riktigt jäkla superglad just nu. Tack för mig.

Random bilder, men bra är dom xD <3 ^^

Av Stina Niklason - 23 augusti 2013 14:45

Nemen hejsan på er.

Nu har jag kommit hem efter en superdag med fotboll hela tiden på skolan, riktigt kul va de även fast vår klass förlorade måla matcherna och därmed åkte ut... Men det va kul att heja på.
Haha, innan jag slutade skolan idag så va det åter igen några nya som insåg att jag är svensk. Så dom ropade på sina kompisar och så fick jag väldigt snabbt nästan hela läktaren full i en ring runt bara mig, svenskan... Jag fick säga många ord som, tvättmaskin, torktumlare (?!), glass, fotboll & en massa mer. Haha, det känns som att jag får uppmärksamhet vart jag än går. Jag tycker faktiskt om det väldigt mycket har jag märkt...

Snart är det dags för träning och senare match. Jag börjar bli duktigt nervös för matchen nu :| Jaja, jag måste åka rill träningen snart så jag måste sluta skriva nu. Hade.

Pusshej

Av Stina Niklason - 23 augusti 2013 07:35

Idag så är det fotbollsdag för hela slanten för mig, först turnering i skolan mellan alla i årskursen, sen har jag träning vid fyra & sen så har jag match igen på kvällen klockan åtta, fast med dom som är två år äldre än mig som jag och några fler ska få hjälpa till och "stärka upp laget med fler spelare". Men nu måste jag snart dra mig mot bussen, så de här blev ett stressigt inlägg, Jag hör av mig mig mer sen, ville bara tala om att jag lever och sådär.

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards