Stinis

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Stina Niklason - 20 augusti 2013 13:21

Ål = Där jag hittade den äkta lyckan.
Ta mig tillbaka dit!


Skolaaaaa idaaaaaag. *PeaceFingarna*
Riktigt bra gick det faktiskt dessutom, kunde inte kunnat få bättre lärare heller som pratar långsamt och tydligt för att jag ska förstå & sen frågar OM jag förstod vad dom precis fick igenom! Riktigt bra är det.
Och att sen få frågan om det går bra för mig i norska skolan av världens bästa, känslan är obeskrivlig! Lycklig blir jag. Ända sen vi kom fram till ål och ***** va en av dom första som la märke till att jag va svensk och började prata mycket med mig varje dag så har jag näsan vart konstant lycklig. Ett leende har nästan hela tiden legat på mina läppar. Det va verkligen VÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT länge sen jag va så här lycklig sist, kan inte ens komma ihåg när...
Tack för att du finns & för att du inte bara glömmer mig. Jag skickar 1000 kramar till dig! (omedvetet rim där som jag märkte i efterhand...)

Pusshej

Random bild men...
Där fick jag dig, right? Haha ^^

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards