Stinis

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Stina Niklason - 5 augusti 2013 23:25

Men jag får väl se på det "positiva" i allt...

Du ringde till mig utan att ens pröva att skicka ett sms först. DU RINGDE TILL MIG!! :o

Men att du bara sköt upp det & sköt upp det & sen bara åker och lämnar allt här, lämnar mig. De är inte okej... Men jag är snäll, så jag förlåter dig. (okej, det där rimmade utan att det va tänkt så...)

Men jag ville inte att det skulle bli så här. Du skulle ju stanna. Du sa ju det...?
Ingen förstår hur mycket du började att betyda för mig. Hur mycket dom än försöker, så är det ingen som förstår på riktigt.

Take me away, away from here. Take me to the place you gonna go to. Beacuse if you don't, I will miss you so, so, so mutch! *sad*

Av Stina Niklason - 5 augusti 2013 16:41

Nej men, då kör vi träning snart! Inte springa än med förkylningsj*veln, men MED får jag i alla fall vara, plus i kanten för det! Helt klart. Men ja... Jag ska väl ta och byta om nu, så ni får ha det bra tills vi hörs igen!

Pusshej

Av Stina Niklason - 5 augusti 2013 15:05

Att skjuta upp saker är lätt, men att inte såra någon samtidigt som man skjuter upp något är betydligt svårare.

Jag gjorde allt man kunde göra. Men Det är lugnt! Vi tar det imorrn, bara det att... Det sa du igår också. Vi får väl se hur det blir. Jaja, sjuk är ju inget man kan rå för att man blir... Eller...?

Bara det att jag tycker om dig så mycket ändå! Haha, ger inte du upp ger inte jag upp. Så är det! Mig blir du inte av med så lätt...

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards