Stinis

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Stina Niklason - 19 augusti 2013 13:51

Hej på er! Rubriken = lång, stark, allvarlig...

Jag har funderat länge nu, men nu har jag bestämt mig, jag orkat inte skriva om allt som hände på Ål så jag kortfattar det lite snabbt. De kommer säkert inte bli kort ändå... Men vi får se.

Efter att jag bloggade senast på ÅL så spelade vi 2 matcher till på samma dag (Lördagen) det blev förlust mot båda, men i mitten matchen så tryckte jag in ett mål när vi hade som mest publik. Jag vill tacka sjukt mycket våra fina grannar på ål som ropade efter mig så jag fick lite extra krafter och gjorde ett riktigt snyggt mål som jag sen har fått otroligt mycket beröm över. *Stolt* På kvällen så var det ett stort jäkla disco för alla spelare på cupen där jag och laget va. Riktigt kul faktiskt.

Vi kom sen på söndagen till semifinal i B-slutspelen, förlust. Så det blev inga fler matcher för oss, packa väskorna & åka hem i stort sätt... Fast vi skulle ju hem ändå på söndagen men... Det hade vart kul att bli placerade i alla fall. Jaja, går ju tyvärr inte att ändra nu. Men det har vart sjuuuuukt kul att vara där! En av dom bästa helgerna i mitt liv. Men nu saknar jag mina kompisar från skolan (där vi bodde) något enormt! Ja, jag saknar allt. Vill inte att det ska vara över så fort!

Sen vart de 5 timmar i bil hem, men hade det inte vart för att jag hade världens bästa som va social med mig på snapchat nästan hela tiden så hade jag inte överlevt. Jag hade panikångest när jag sa hejdå till alla för sista gången och satte mig i bilen på väg hem. Jag var så sjukt nära till tårar. SNÄLLA KAN NÅGON VRIDA TILLBAKA TIDEN SÅ ALLT HÄNDER IGEN? TA MIG TILLBAKA!

Väl hemma så fortsatte jag på snapchat med bästa, jag har nog aldrig vart så glad över att läsa vad det står på en liten snapchat bild som igår. Hade h*n inte bott typ 8 timmar bort hade jag sprungit dit och gett ***** en stor kram. Men nej...

Och idag började skolan. Det gick faktiskt ganska bra. Jag förstod mer av vad lärarna sa än vad jag trodde jag skulle göra. Så det var ju bra.

Det här vart inte alls något kort inlägg... Men jaja, jag kan ju skriva så sjukt mycket mer så vi får kalla det kortfattat...

Haha, pusshej

Minnen... ^^

Hardangervidden på vägen hem^^

Bilder från cupen #5 ^^

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards