Stinis

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Stina Niklason - 27 augusti 2013 16:58

Hej på er fina människor!

Ja, igår skrev jag aldrig vilket ni kanske märkte... Men det hände inget speciellt faktiskt. I skolan började första riktiga lektionerna för terminen & ungdomsskolen & vi fick skåp. Ni vet såna dära med snurr när man öppnar, ingen nyckel utan man snurrar på en sak med siffror på så skåpet öppnas, ni vet som alla har på film. Har ingen aning om vad dom heter men... Jag har iaf underskåp. Sug. Nej men dom är ganska stora, men ändå... Inte glad över det. Men vi slutade tjugo i två och då tog jag bussen hem, så låg jag på rummet & lyssnade på musik och läste lite ur världens bästa bok som jag fick i paket på posten av världens bästa mormor & morfar! Alltså, varje, och jag menar verkligen VARJE gång som jag får en bok av dom så är den superba. Den blir mitt liv tills den är slut. Vilket hände igen. F*n vad bra dom är!

Idag:
Skola som vanligt, hände inget speciellt. Matte, engelska, so, gymnastik stod på schemat. *Perfekt* Nej men, ja... Okej dag. Riktigt varmt är det också. Det va de igår också, sommaren vill inte släppa tag här! Gillas. Men snart ska jag väl ta tag i läxorna... Gillas inte. Jaja, ha en fin dag vänner, bekanta & okända människor som eventuellt läser detta evighetslånga inlägg. Jag är riktigt bra på sånna vid det här laget... Ååh, så slutar jag inte skriva nu heller. Vad trött jag blir på mig själv! jaja, HEJDÅ!

Pusshej. SLUTA SKRIV NU FÖR HÅVETE!! HEJDÅÅÅÅÅÅÅ!

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards