Stinis

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Stina Niklason - 11 augusti 2013 23:26

Hej! Superdag på Vilvite har stått på schemat idag.

Vilvite är lite som Tomtits har jag hört, om ni vet vad det är (har aldrig på Tomtits så jag vet inte själv men...) Så det var superkul verkligen! Sen när vi kom hem så åt vi bara middag i princip så åkte pappa & jag iväg till Brannstadion (utanför på planerna där) och spelade fotboll ganska länge. Gick förvånansvärt bra faktiskt! Ganska nöjd med "träningen" faktiskt. (OVANLIGT FÖR ATT VARA MIG) Så det var bra...

Nu så har vi precis kollat klart på en film (med Jim Carry med i), syrran, mamma och jag (även pappa en stund i början) Riktigt bra, tyvärr så kommer jag inte ihåg vad den heter *duktig*. Men nu ska jag nog vara lite med mamma innan det blir dags att dejta kudden(sova) igen.

Pusshej

Vill bara avsluta detta inlägg med att säga, att jag saknar min bästavän något så sjukt mycket.
Och vore det inte för henne så skulle jag inte kunna vakna varje morgon och kliva upp ur sängen, och veta att jag kommer ha den bästa personen i världen, som jag älskar av hela mitt hjärta, att sm:sa så fort jag känner att jag behöver. Min andra halva, min mamma, min bästavän, kalla det vad ni vill. Men hon är min. Föralltid&förevigt. Till graven du och jag min finaste du! Jag saknar dig.

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards