Stinis

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Stina Niklason - 14 augusti 2013 22:07

Idag har jag pratat med finaste älsklingen, min alla bästaste bästavän. Behövdes! Jag saknar henne något otroligt mycket. Finaste bästisen på jorden!
Gått runt lite på stan med Pappa & syrran.
Och vart på fotbollsträning! Sista innan Ål-cup...
JAG KAN INTE FATTA ATT VI ÅKER OM 2 YNKA DAGAR! Sinnes vad jag längtar! Det kommer bli BÄST! Vi kommer få otroligt tungt motstånd i alla matcher, för alla är ett år äldre, ett av lagen har aldrig förlorat någon av sina matcher och jag TROR att alla som vi ska möta spelar i division 1 (vi spelar i division 2) Aah, riktig fotboll om man säger så!
Så fick jag mitt matchställ & tränings-overalls-jackan idag! #5 Perfekt. Bilder på det är där nere.

Sverige spelade ju mot Norge idag, landskamp killar, och Sverige dominerade. 4-2 till Sverige, 3 mål gjorda av Zlatan, riktigt riktigt bra.

Nej nu ska jag sluta skriva och börja tänka på vad jag ska packa... Hade fint vänner så hörs vi!

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards