Stinis

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Stina Niklason - 6 augusti 2013 21:51

Hej på er!
Sjukt lång rubrik jag vet, men låten ÄGER, så jaa...
(Fast jag vet inte om hela ens får plats... Hehe :'$)

Häng med "grannar" har stått på chemat idag.
Kul vare dessutom! Vi körde just dance och tittade på youtubeklipp så vi garvade ihjäl oss, typ. Haha... Fick dessutom låna sjuuuuuukt många filmer, så jag får väl införa ett film-maraton här någon dag. Men de får vi ta när det regnar tror jag, en dag som denna hade passat bra, med regn konstant hela dagen. Aja, hoppas att ni har haft det bra idag finaste ni!

Pusshej

Så sjukt jäkla bra PEWDIEPIE!! ^^

Kvällshumor jaoow... ^^

Av Stina Niklason - 6 augusti 2013 11:57

Ååh, vaknade av regnet imorse vid 8 någon gång... Sen så lyckas jag somna om, så väcks jag av min syster som mer eller mindre "skriker" på undervåningen ungefär en halvtimma senare. Lyckan där... *not*.

Inga planer idag. Skulle ha kunnat sett fram emot en riktigt JÄKLARNS bra sak, men den blev avbokad igårkväll... Jag kommer inte överleva så länge som ***** är borta. Hjälp?
Stay strong nu. Stay strong.

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards