Stinis

Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av Stina Niklason - 24 augusti 2013 18:13

Ååh, riktigt varmt är det ute! Högsommarvärmen har kommit tillbaka känns det verkligen som.

Men jag va ju i alla fall på stan med enbart mamma & pappa, mysigt mysigt. Fick lite saker köpt som det kommer bild på där nere. Jag TROR jag ska umgås med kompisar lite senare, men nu måste jag först städa mitt rum som det inte blev så mycket gjort av innan vi gick iväg. *Ooooups* Nej men, KBK liksom (:

Pusshej

Nya match/träningsshorts, röda. G-sport - 199kr

Justin Bieber (ush.) parfym till håret, luktar väldigt gott dock. Cubus - 169kr

*dålig bild* Eos läppsyl. Cubus - 35kr

Vita hängslen. Kommer inte ihåg vad affären hette, men någon leksaks/utklädnings/bus-butik typ. Lite som butterix (hur det nu stavas...) i Stockholm tror jag. Iaf så kostade dom 79.90kr


Så köpte mamma några nagellack som jag inte tänker hämta nu, men det va gul, vit och mörkröd tror jag. (:

Av Stina Niklason - 24 augusti 2013 11:07

Ååh, träningsvärk typ ÖVERALLT på kroppen idag... Haha, känner mig som en gammal tant när jag går. Smidig och sådär va, haha.
Inte några stora planer idag tror jag. Ska väl fixa lite i mitt rum och sen dra mig ner mot stan med någon kompis kanske. Jag vet inte riktigt än. Men nu måste jag nog ta och fixa iordning mig lite innan jag gör något som helst annat. Vi hörs väl lite senare.

Pusshej

I don't want you to cry. Never to be sad. I just want you to smile, I want you to be happy.

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards