Stinis

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Stina Niklason - 7 augusti 2013 22:58

Jag saknar dig så sjukt mycket. Ingen förstår.
Jag vill träffa dig nu nu nu nu nu nu nu!

Av Stina Niklason - 7 augusti 2013 21:27

Du kan få allt jag äger, ja ta allt jag har. Men när du kommer till fotbollen så säger jag bara: 'RÖR du så DÖR du'.

Ja, jag har precis haft fotbollsträning och har duschat och ätit.
Nu tittar jag på hästhoppning på TV, och känner om möjligt ÄNNU MER hur sjukt mycket jag önskar att det va jag som satt där på hästryggen. Jag saknar det så, så, så mycket! Att läsa hästblogg gör det ju inte direkt bättre. Smart av mig måste jag säga! Ååh... Jag vill riiiiiidaaaaa nuuuuuuu! ):

):

Av Stina Niklason - 7 augusti 2013 15:41

Ååh, det va någon yber-snäll själ som hade kikat mig nu såg jag, men det försvann från telefonen. Så du som kikade mig på: klarastestjarnan , kan du SNÄÄÄÄÄLLA skriva samma sak igen? Som sagt så fick jag inte upp det (det försvann) och de vore såååå kul att få veta vem det va! Tror de va någon Martin...? Nej, jag vet inte. Men kika gärna igen så är du SUPERSNÄLL!

Pusshej

Av Stina Niklason - 7 augusti 2013 14:01

Nu ska jag berätta en sak.. DU SKA ALDRIG SPELA SLENDERMAN SJÄLV....... det gjorde jag och detta blev resultatet (bild där nere)

Ps. RESPEKT till PEWDIEPIE/Felix (FRÅN SVEEEEERIIIIGEEEE) som spelar de där slender om och om och om igen...! Jag förstår honom lite bättre när han skriker nu.

Typ det jag har gjort idag, men nu har jag slagit mig ner ute på en handduk och väntar på solen... Mamma sa att de va sååååååå varmt i solen, så jag gick ut. Men nej. Solen ville visst inte skina för mig idag... Men jag sitter väl här ett tag till... Men ni får la ha en bra dag vänner, så hörs vi!

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards