Stinis

Alla inlägg under augusti 2013

Av Stina Niklason - 17 augusti 2013 12:47

Oj, nu har det redan hänt mycket!

Igår så började allt med att killarna från rummen bredvid pratade med oss så fort vi gick förbi. Och när jag kom från toaletten så fick jag tåg efter mig med ett par killar som av någon anledning ville ha mitt telefonnummer... Sen så satt vi (laget och jag) hur länge som helst & pratade med dom utanför en kafeteria. Jag försökte lära dom svenska, vilket gick förvånansvärt bra.
Precis innan vi skulle gå ner till uppningsfesten så kom en kille fram till mig och gav mig en hel oöppnad mentosrulle bara för att jag är svensk... Jag känner att det blir mycket hysteri & att jag drar åt mig mycket uppmärksamhet för att jag är svensk... Haha, jag gillar det!

Idag har vi spelat match, förlorat. Men vi spelade mot dom som är ett år äldre så... Ja. En av tjejerna lyckades sparka mig i huvet & trampa på min hand. Inte glad.

Men nu ska vi iväg mot bussen till nästa match. Vi hörs!

Pusshej

Av Stina Niklason - 16 augusti 2013 18:20

Nu så har vi hunnit träna, äta lunch, packat upp oss i klassrummet & jag har setts (av några killar som för övrigt är lika gamla som oss och bor i klassrummet bredvid) som en sjukt exotisk person som kommer från Sverige. Känns riktigt bra! Jag håller även små "lektioner" i svenska lite då & då för tjejerna i laget, haha deras uttal slår ingen dialekt i Sverige! HAHA, Riktigt duktiga är dom ändå. Just nu tränar vi på att säga "RRRRRR"... Det går framåt i utvecklingen, haha ;)
OCH NU FICK VI TRÖJOR SOM DET STÅR ÅL-CUP PÅ & "ARMBAND" SOM VISAR ATT VI ÄR MED!! *LYCKLIG*
Men nu ska jag nog ta & prata lite med tjejerna och mamma som ska sova i klassrummet med oss tillsammans med 2 mammor till ;)
Ta hand om er!

Pusshej

Av Stina Niklason - 16 augusti 2013 11:08

Av Stina Niklason - 16 augusti 2013 09:33

Fortfarande på tåget.
Hittat Internett igen, vilket jag är glad över då jag tappar det ungefär HELA TIDEN...
Har tagit bilder och lagt ut/skickat på nästan alla sociala nätverk jag har att såg sitter på tåget.
Bloggar.
Lyssnar på musik.
Skrattar.
Försöker sova... Jag vill bara meddela att det inte går så bra...

Jaja, jag skriver nog mer snart.

Pusshej

[Bild]

Ååh, de regnar :( *sad face*

Av Stina Niklason - 16 augusti 2013 08:49

Och nu rullar tåget, de har gjort de i ungefär 50 minuter nu men jag har inte haft internet.
Jag har precis räddat liv på mina kompisar genom att hitta lösen till wifi saken på tåget! *STOLT* Så nu skickas lappen runt & alla får internet tack vare mig. Ååh, jag är riktigt j*vla stolt över mig själv just nu... Alltså lång historia om hur jag fick jag i den, men gammal är lappen iaf så jag är riktigt glad att jag hittade den! Nej men nu ska jag fortsätta lyssna på Isac Elliot & "umgås" med laget.

Pusshej

Berg & tunnlar typ konstant...

Väldigt fint jag vet...

[Bild]

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards