Stinis

Alla inlägg under augusti 2013

Av Stina Niklason - 4 augusti 2013 01:01

Tro aldrig att du har glömt något som du känt så mycket för, bara för att du har försökt att lämna det bakom dig. För du har inte glömt det. När det landar mitt framför dig så känner du allt du en gång kände. Allt finns kvar, även fast du inte tror det. Jag vet det nu, och jag ska aldrig glömma det igen!

Av Stina Niklason - 2 augusti 2013 22:25

Nemen hejsan fina ni!

Idag har jag hängt med mamma till största delen av dagen. Sjukt mysigt va det! Det va så himla länge sen det bara va vi två. Jag har saknat det. Men sen så har jag vart på fotbollsträning nu ikväll också, kunde dock inte springa men jag kunde vara med och skotta på mål på grund av min förbannade förkylning. Men jag tror nu attiraljen börjar ge sig... *pepper peppar* Men tillbaka till fotbollsträningen, för första gången på VÄLDIGT länge så kan jag faktiskt säga att det gick BRA!. Härligare tjejer att spela just fotboll med får man leta riktigt länge efter! Finaste ni. Jag längtar just nu ihjäl mig till Ål fotbollscup med mina härliga fotbollstjejer här om ni behöver veta. (: Just nu sitter jag ensam i soffan på övervåningen och myser. Men ni får hare bra!

Pusshej
Kik: klarastestjarnan (kolla i inlägget längre ner så förstår ni vad jag menar)

Det syns inte att jag gillar turkos va...? :'$

Av Stina Niklason - 2 augusti 2013 01:23

Har precis kollat klart på en film med mamma, (för 3:dje kvällen i rad..:'$) Den hette som rubriken, 'tusen gånger starkare', man ska ALDRIG ge upp när man letar efter filmer! För jag hittade jag på näst sista sidan bland svenska filmer på swefilmer.com/se(?) Så sjukt himla bra va den!
Tror jag ska ta och föreslå att vi ska titta på den någon gång i skolan när den drar igång igen. Klassen hemma skulle nog behöva se den tror jag...
Men nu ska jag väl ta och dra mig upp till sängen med min ömma hals och sova så jag blir frisk någon gång det här året... Jag MÅSTE bli frisk till Ål-cup! (Fotbollscup här i Norge, med mitt norska lag. Ska bli super kul verkligen!)
Jaja, hare super bra alla ni som eventuellt är vakna och bryr er (: Inte för att jag tror att någon ser det här just nu, mitt i natten, men... Jaja!

Puss&godnatt

Av Stina Niklason - 1 augusti 2013 19:41

Hejsan svejsan på dejsan (:

Jag fick så sjukt ont i halsen på träningen igår, men jag trodde att de va för att jag inte hade tränat på på länge så vart de jobbigt, men så trodde jag såklart att de skulle gå över tills idag. Men inte då! Alltså hade man kunnat amputera bort halsen hade jag gjort det... Typ.
Men idag har familjen och jag vart på stan och tittat på stora båtar + att jag "rååååååkadeeee" gå bakom kameran där dom spelade in ett tvprogram, så förhoppningarna om att bli Tv-kändis är nu stora! Haha, nej men vi kom nyss hem och nu har jag lagt mig under täcket och bloggar lite sisådär (: (Bildcollage med bilder från båten som vi fick gå in i kommer i ett senare inlägg!)

Men innan jag slutar det här inlägget vill jag bara ägna ett sjukt stort "lycka till" till alla Skogstorps Goif fotbollslag som idag packade väskorna och åkte iväg till Forward cupen! Jag skulle ju ha vart med på den jag också med "mitt" lag om jag hade vart hemma, men jag får ta och heja på dom alla lagen här ifrån. Så, ETT STORT JÄKLA LYCKA TILL TILL ALLA ER SKOGSTORPS LAG! SE TILL ATT VINNA ALLA MATCHER NU, JAG TROR PÅ ER! :D

Pusshej (:

Bästis, fina kopp med Te i! Kan du ta & ta bort min halsont nu. Snälla? :(

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards