Stinis

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Stina Niklason - 8 december 2013 21:48

Bilder från dagen:

Haha, jag hittade en bok som Ylvis har skrivit, ni vet dom som sjunger "What does the fox say?" Den har dom skrivit en bok om på norska, jag hittade den även på engelska

[Bild]

Staaaaaarbuuuuuuuucks

[Bild]

[Bild]

Skjorta: Veromoda, 200kr
Svarta strumpbyxor: Cubus, 150kr
Svarta ullsockor: Cubus, 69kr

[Bild]

[Bild]

Jag tror att det är jordens sämsta kvalité på bilderna, men Jaja. Ni ser nog ändå?

Av Stina Niklason - 8 december 2013 21:38

Nemen hejsan på er.
Jag insåg nu ikväll att jag inte har bloggat på ett bra tag nu...
Men det har inte hänt något speciellt så då har jag helt glömt bort att skriva. MEN, i fredags kära vänner, så vart det min livs allra bästa kväll. Eller åtminstone, så vart jag hyper lycklig för att min livs bästa kväll senare skulle upplevas. titta själva:

Ja, ni kan ju själva förstå lyckan där liksom... BARA DET, att idag eftermiddag så får jag ett sms där det står att han inte kunde för att han skulle få besök hela eftermiddagen/kvällen, men med jordens ledsnaste smiley. Dessutom så har båda fullt upp varje dag hela nästa vecka så den där bion får väl bli om typ... 2 veckor? Jaja, sånt som händer, det viktigaste för mig just nu är att han faktiskt vill. Vilket aldrig har hänt i mitt liv tidigare. Självklart hade det vart bäst om han kunde, men jaja. Vad är väl en bal på slottet?
Som "tröst" för att han inte kunde, så tog mamma med mig till stan för att shoppa & gå på starbucks. Det ända jag inte visste om var att vi skulle till starbucks så i bilen när mamma berättade det så höll jag typ på att dö, så lycklig blev jag. Jag hade aldrig vart där innan, mobba inte, så jag vart verkligen glad! Det var precis lika gott som jag hade tänkt mig, om inte lite bättre!
Sen så shoppade vi lite kläder. Jag skulle egentligen inte ha så mycket, men några saker blev det iallafall.

Jag hoppas att ni har haft en bra dag ni med.
(Bilder från dagen kommer i nästa inlägg, för bilderna vägrar ladda över sig. Men jag lägger upp ett inlägg med bilderna så fort dom är överladdade, prommise)

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards