Stinis

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Stina Niklason - 1 oktober 2013 23:11

Kärlek till er allra finaste vänner. Bästavän, jag älskar dig så sjukt mycket!
Kväll med en massa sms & fotboll på Tv:n blev det för mig. Åh, så sjukt härligt med folk som får mig att le bara genom att finnas. Sånna som får en så jäkla BAJSLYCKLIG över ett sms. Åh, det går inte ens att förklara känslan! Jag älskar er!

[Bild]

Av Stina Niklason - 1 oktober 2013 16:59

Hej på er!

Efter ännu en fantastiskt bra dag lämnar jag skolan. Älskvärda personer finns det gott om & dom är verkligen inte rädda för att visa sig. Jag tycker så fruktansvärt mycket om er! Jag hoppas verkligen att ni vet det!

När jag kom av bussen vid skolan så mötte jag några kompisar som också kom från bussen samtidigt, så jag gick med dom! Goa typer är dom verkligen. Vi har haft okej lektioner ändå, Norska, so, engelska & matte som originaltimmarna. Inga fler idag med MIN klass, men JAG kom till gymnastiksalen idag & skulle prata med gymnastikläraren som vi har i Norska också, så jag gick dit och då hade mina kompisar i F klassen gymnastik där. Jag gick fram & pratade med läraren om det jag behövde, sen så "tvingade" mina kompisar mig att vara med när dom hade gymnastik, dom spelade fotboll och det är ju aldrig fel! Så jag var med dom nästan hela (jag fick ju självklart för läraren) deras lektion också. Riktigt kul klass dedär. Tur att jag har så fina vänner som er! Kärlek till er. Nu har jag precis kommit hem & ska nog äta lite. Sen får vi se vad som händer. 

Pusshej

Av Stina Niklason - 1 oktober 2013 07:13

Mamma väckte mig nyss då jag glöde ställa klockan... Tur att jag har dig!
Jag hade en superbra eftermiddag/kväll igår & det hopps jag att ni också hade. Jag ska väl dra mig upp mot bussen typ 07:45 men jag hinner inte uppdatera imellan. Vi får se om det blir bloggning i skolan, jag tror tyvärr inte det. Men nu måste jag äta frukost, ha en fin tisdag & ta hand om er!

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards