Stinis

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Stina Niklason - 9 oktober 2013 15:43

Ja, duktigare konståkerska än min bästis finns inte! Så himla duktig är hon. Ah, jag vet inte alls mycket om konståkning, men en sak ser jag iallafall, hon är bäst! Nej, nu håller mina händer på att frysa ihjäl så jag ska stoppa i dom i vantarna igen. Vi hörs sen

Pusshej

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Stina Niklason - 9 oktober 2013 13:28

Bästis och jag kom nyss från "utbildningen" som faktiskt var riktigt intressant. Vi har hunnit råkat gå förbi godisland & nu har vi slagit ner våra ashlen på McDonalds. Vi passar ju på medans vi kan liksom. Sen så ska vi dra oss mot bussen & bästis elevens val. Men nu ska jag äta innan de blir kallt.

Pusshej

Av Stina Niklason - 9 oktober 2013 08:50

Goder morgon alla fina!

Jag har haft världens mysigaste morgon. Att vakna bredvid bästavän är det bästa jag vet. Jag älskar dig. Föralltid&förevigt.

Men nu sitter vi på bussen med skolan påväg till en typ "säkerhetsutbildning".
Sen när den är klar så ska jag och bästavännen min gå på stan innan hennes ElevensVal börjar klockan 3. Sen så har hon lite träningar som jag ska titta på. Det ska bli mysigt. Det kommer bli en härlig dag, men nu måste jag sluta skriva. Ha en bra dag vänner

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards