Stinis

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Stina Niklason - 25 oktober 2013 14:46

Nu sitter hela familjen här & ska skriva in oss på huset här typ, jag har ingen aning men något sånt :| Och de är så sjukt tråkigt. Hejdå

Av Stina Niklason - 25 oktober 2013 13:52

Dream Big ~ Isac Elliot

Av Stina Niklason - 25 oktober 2013 13:00

Fyfan vad jag saknar det här.
Snart droppar jag allt & drar här ifrån... Vi ses när jag är död.


I fucking miss this!

Av Stina Niklason - 25 oktober 2013 13:00

Fyfan vad jag saknar det här.
Snart droppar jag allt & drar här ifrån... Vi ses när jag är död.


I fucking miss this!

Av Stina Niklason - 25 oktober 2013 12:17

Av Stina Niklason - 25 oktober 2013 12:15

Skrev detta på busen hem igår:

Hello!

 Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag tänkte lägga upp ett som jag hade skrivit men så hade jag inget internet så de inte funkade så glömde jag bort att lägga upp det igen när jag väl hade internet så det kom aldrig upp & jag kopierade de inte så de finns inte kvar :( Men det hände ändå inget speciellt igår mer än att vi hade styrketräning på Elevens val & på fotbollsträningen spelade vi match mot de jämngamla killarna som också hade träning då. Det var faktiskt riktigt kul! Ända minus var väl att det regnade konstant hela dagen, likaså idag. Jo just det! Jag blonderade tillbaka mitt hår idag till som jag hade de från början. Jag är nöjd faktiskt.

Vi simmade på gymnastiken idag, men hade inte jag haft universums bästa mamma så hade jag inte kunnat vara med för att jag hade glömt bikinin hemma & jag visste inte ens ATT vi skulle simma... *FeelingSmart* annars så har de inte hänt något speciellt. Nu har jag precis kommit hem, dyngsura kläder & ful som fan. Typ, haha... Nu ska jag snart sätta igång med sista läxan, men jag måste vänta på mamma kommer hem så jag kan låna datorn. Hade bra,

Pusshej!


Idag händer inget speciellt & de har inte hänt någe kul heller. Att starta dagen med nationellt prov i matte gör inte dagen jättebra... Hörs mer sen, snart börjar lektionen, musik.

See ya, pusshej!

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards