Stinis

Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Stina Niklason - 11 oktober 2013 11:53

Av Stina Niklason - 11 oktober 2013 10:31

Jag vet att jag har sagt detta 27275372886365362819182936 gånger, och jag kan säga det tusen gånger till, men... Jag älskar dig så mycket bästavän! Tack för att du finns & för att jag hat fått bo hos dig och för att du gjorde dom här dagarna till dom bästa. Jag älskar dig så ofattbart mycket & det skrämmer mig hur långt vi kommer vara från varandra. Bästavän, jag älskar dig.

Av Stina Niklason - 11 oktober 2013 09:43

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har haft fullt upp med saker att göra med bästis. Vi har vart i skolan & dock var det sista dagen för mig där igår. När vi kom hem så låg vi & pratade & tittade på Williams Lista 2 ett tag innan jag var tvungen att packa ihop & gå ner till affären för att morfar skulle hämta mig. Så bästis & jag gick ner tillsammans till Konsum & där på parkeringen stod morfar. Ush&fyfan vad jobbigt det var att säga hejdå till min underbaraste innan jag var tvungen att åka med i bilen. Det var helt hemskt att se henne försvinna längre & längre bort på vägen & veta att det kanske dröjer lika lång tid som sist innan vi ses igen. Helvetet är inte långt ifrån. Åh, det finns så många som jag inte hann säga hejdå till & så många som jag kommer sakna så ofattbart mycket. Känslan är obeskrivlig när vi, än en gång, sitter i bilen ifrån allt & alla & ser staden som jag har växt upp i, bara försvinna bakom mig. Fyfan säger jag bara. Nu sitter jag i bilen påväg tillbaka till Arlanda. Snart sitter jag på planet tillbaka till Bergen. Jag skriver mer när jag är hemma.hejdå

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards