Stinis

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Stina Niklason - 5 oktober 2013 14:38

Japp, vi vann alltså med 5-4 mot Kvicksund. Jag va assist till 2 & 3 gjorda själv. Lycklig är jag. Riktigt sjönt att få avsluta serien med vist även fast vi hamnar långt ner.. Men vi är fortfarande ett lag som kämpar, så det är riktigt kul ändå! Mysigt att få träffa alla igen. Jag har saknat dom så sjukt mycket! Men nu ska jag snart byta om innan festen ikväll för morbror. Hade fint vänner

Pusshej

Fotboll i mitt hjärta, fotboll förevigt!
#GrönNummer24

Av Stina Niklason - 5 oktober 2013 08:19

Igår va de en helt fantastisk kväll. Ena kussen & morbror var inte hemma så de vart en tjejkväll med tacos, handboll & mamma Mia. När dom sen kom hem så kollade storkussen & jag lite på TV innan vi gick & la oss. Riktigt jäkla mysigt! Idag är det proppfullt schema. Först fotbollsmatch för mig, tillbaka till moderslaget. Sen så är det handbollsmatch för lillkussen & på kvällen är det fest för morbror som fyllde år igår. Fullt upp, men kul skare bli! (: Nej, nu ska jag gå upp & klä på mig om jag ska hinna, ha en superdag så kanske vi hörs mer sen ;)

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards