Stinis

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Stina Niklason - 4 oktober 2013 13:13

När bästisen min & jag kom tillbaka från maten så gick vi till det ställe där jag trivs som bäst. Där jag har mer eller mindre vuxit upp genom. Fotbollsplanen som ligger granne med skolan, Orrliden. Kärlek. Där lyssnade vi iallafall på musik & pratade. Herre vad jag har saknat dig bästavän. Obeskrivlig kärlek till dig! <3 nu sitter vi på Engelskalektion & jag slipper åter igen att jobba, härlig skola det här. Fast nu sa läraren att jag skulle vara med så jag ska väl sluta skriva nu. Hade fint!

Pusshej

Av Stina Niklason - 4 oktober 2013 11:30

Vi har nyss haft bildlektion & nu sitter jag på en solektion som lider mot sitt slut. Snapchat bilder skickas hela tiden och skrattanfall fås. Fan vad jag har saknat er klassen. Jag tycker så sjukt mycket om er, jag svär!

Av Stina Niklason - 4 oktober 2013 08:59

Om man inte kan köpa lycka, så är fan i mig flygbiljetten en bra jäkla bit på vägen iallafall.
Jag FLÖG TILLBAKA TILL SVERIGE IGÅR & INGEN VISSTE ATT JAG SKULLE KOMMA TILL SKOLAN IDAG!!!! Så nu sitter jag i skolbänken här i Sverige igen med en av världens bästa minnen som spelas upp i min hjärna tusen miljarder gånger om! Ni skulle ha sett bästis min.
Jag sprang från bilen så att jag skulle hinna upp i spåret innan hon skulle komma. Ingen såg mig på vägen. Inne i spåret vart jag sönderkramad av alla kompisar som också har saknat mig. Jag satte på filmkameran och inväntade bästis. När hon kom upp och såg mig så såg det typ ut som att hon skulle svimma! xD Herregud hennes första ord var "nej... Nej... Nej du skämtar med mig?! Nej! Det här är inte sant!" Så sprang hon till mig och vi kramades & backade ända in i klassrummet och där blev vi så småningom sönderkramade av flera. När jag sen efter en långvarig kram i ca.3 minuter så tittar jag henne i ögonen & ser tåren som trillar ner för kinden, hennes otroligt lyckliga ögon, våra båda 2 skadande ben & vi var eniga om att det här mötet, det var fan som att träffa Justin Bieber! Oförglömliga ögonblicket är förbi, det som jag har drömt om så länge, det som har följt med mig in på natten i mina drömmar, det som har fått mig att gråta. Denna dag, denna stund, den är fan här nu! Jag ska njuta av varenda sekund jag har & jag kommer aldrig glömma det här! JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN! Nej, nu ska jag inte skriva mer... Men det är ändå ganska tråkig lektion, alla ska läsa tyst & jag har bara min stackars iPad att hålla på med... Inte för att det gör någonting att slippa jobba, men det vore ju drömmen att sitta & prata med bästis festis nu. Hennes kommentar när vi gick ner till toaletterna var "HUR HAR DU KUNNAT VARA TYST & INTE SÄGA NÅGOT?!" Det har vart svårt, men jag har klarat det. Jag är stolt över mig själv. Det lär komma lite mer uppdatering snart, men om jag inte bloggar så mycket den här veckan så är det för att jag ska njuta riktigt hårt av den här veckan jag är här och inte spendera så mycket tid på bloggen. Men jag ska verkligen försöka så gott jag kan! Nej, nu ska jag sitta och toksmila för mig själv och fortsätta skrolla ner i instagramflödet. Hade bra

Pusshej

Sorry bästis, de kommer inget brev. Men jag kanske duger istället? Känns lite trångt att gå genom posten & ligga i brevlådan hela dagen tänkte jag. Så jag kom på flyget & in i skolan istället, hoppas att det funkar det med ;)

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards