Stinis

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Stina Niklason - 8 oktober 2013 23:08

Mysigt firande för morbror med familjen & små barn. Härligare släkt får man leta länge efter. Herre min skapare vad jag kommer att sakna er. Men nu ligger jag i sängen med bästis, oj... Vänta lite, det där lät fel. Jag ligger i sängen BREDVID min bästis som bloggar samtidigt som mig. Vi har redan hunnit äta glass, mysa & prata med en kompis på FaceTime. Och just nu ligger vi som två tjocka osociala fettosar på en madrass & bloggar.

Jag vill verkligen tacka mina underbara kusiner & min morbror & moster för att jag har fått bo hos dom från i Tordags till idag. Jag älskar er & jag kommer att sakna er så så så mycket! Tacka gudarna för tekniken & internet.

Nu har jag mjölksyra i armen, så jag ska sluta skriva. Hade bra & sov gott

Pusshej

Av Stina Niklason - 8 oktober 2013 15:37

Hejsan på er (:

Idag så ska & HAR det hänt väldigt mycket. Imorse så gick vi upp typ en kvart tidigare för att fira morbror som fyller år idag. Grattis!! :) Vi gick till skolan sen med några av min kusins kompisar & en massa skratt blev det. Han går verkligen i en rolig klass, min kusin, & en av hans kompisar är med oss hela tiden typ. Riktigt rolig kille dedär, som lyckas ge en skrattanfall på skrattanfall. Det gillas. Men en aning perverst humor kan vara inblandad där... Men dom har en vanlig för jäkla bra humor också! 
Nu har vi precis kommit hem & jag vet inte riktigt vad vi ska göra förns ikväll då de kommer fler folk & ska fira morbror. Sen efter det så kör min andra morbror (xD) mig till bästavän så sover jag där till på Torsdag. Hur mys som helst! Aj lav hör verry match *oseriös engelska*! Nej men seriöst nu, det ska bli jättekul & så ska jag vara med henne i skolan onsdag&torsdag. Jaja, nu ska sluta vara osocial. Hade bra!

Pusshej 

Av Stina Niklason - 8 oktober 2013 15:36

Hejsan svejsan!

Jahapp, nu sitter jag alltså bredvid min kusin i hans skola, bredvid hans skolbänk. Dom har ascoola bord, ni vet sånadär gammla som man öppnar i locket som på gamla filmer? Sånna har dom! :o Coolish. Seriöst? Hur tråkigt är de inte att läsa om det?! Nu får jag ta & sluta om sådär ointressanta saker! Fy på mig. Nej men jag tror att det här kommer bli en kul dag. Jag har hittils fått vääääääääldigt många olika blickar på mig (redan, efter 25 minuter). Tur att jag inte är ensam iallafall! Men snart är lektionen slut tror jag(?!), så jag ska väl sluta skriva nu. Hade bra!

Pusshej

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards