Stinis

Alla inlägg under oktober 2013

Av Stina Niklason - 21 oktober 2013 10:37

Jag lovar, jag ska skriva när jag kommer hem från skolan. nu börjar snart lektionen så jag måste gå. Bye

Av Stina Niklason - 19 oktober 2013 16:51

Biler på vad jag köpte kommer senare ;)

Av Stina Niklason - 19 oktober 2013 11:42

Hejsan folket!

Jag vaknade ganska nyss & ska nog ner på stan om någon timme. Just nu så sitter jag i sängen i mjukisbyxor, pyamaströja & tjocktröja UNDER täcket & lyssnar på musik. Jag ska väl ta och göra iårdning mig nu... Wish me luck! Nej men seriöst, jag orkar egentligen inte. Jag har ont i varenda muskel i kroppen & det känns så fort jag rör mig...

Hejdå

Av Stina Niklason - 18 oktober 2013 18:35

Ryck upp mig nu. Nu får jag skärpa mig!? Jag går igenom sånt som jag egentligen har lagt bakom mig, men inte kan raderas. Jag är så sjukt nära pä att börja gråta. Men efter en sån här bra dag (bortsätt från träningen som gick skit) så ska jag inte förstöra kvällen. Jag har nyss ätit & ska hoppa in i duchen nu. Jag skriver mer snart.

Pusshej

Av Stina Niklason - 17 oktober 2013 23:16

Japp, vi vann med 6-0 :) Jag gjorde 2 mål & var assist till ett + att vi spelade en sjukt bra match över huvud taget! Ååh, jag är så lycklig. Sånt som att vinna såhär bra är bara för härligt! Nu har jag suttit & sms:at med en kompis ett tag & ska väl ta och gå & lägga mig snart. Hoppas att ni har haft en bra kväll ni med.

Pusshej

Av Stina Niklason - 17 oktober 2013 16:00

Hejsan på er!

Jag har haft bättre dagar, men ändå helt okej idag ändå. Vi hade samfunnsfagsprov om Revolution & det gick sämst. Sen så fick jag sitta i gympasalen utan att någon kom (vilket var tanken) på lunchrasten. Det var inte kul. Sen hade vi en massa tråkiga ämnen efter det. Den ändå bra lektionen som vi har haft idag var idrott som sista. Tacka gudarna för det. Nu har jag precis kommit innanför dörren & ska äta mellis innan fotbollsmatchen mot Varegg ikväll. Haha, det är ju faktiskt lite komiskt att dom flesta som spelar i Varegg är mina kompisar som jag umgås med i skolan. Haha, dom tycker att jag är jätteduktig (vilket jag kanske är med tanke på att jag är med i skollaget... Men jag tycker inte själv det) men dom har iallafall sagt åt mig att jag inte får spela bra, för att då skulle dom förlora. Tror ni jag lyssnar på dom? Nej! Haha, dom ska få spö!
Nej men jag vill ju vinna liksom. Nej nu måste jag skynda mig att göra i ordning mellis & mig innan jag måste åka igen, men jag ska ju till jordens bästa ställe så de är lungt! Jaja, hade bra

Pusshej

Av Stina Niklason - 17 oktober 2013 07:53

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards