Stinis

Alla inlägg under oktober 2013

Av Stina Niklason - 16 oktober 2013 09:40

Japp, nu är jag framme på skolan. Som jag sa igår så slipper vi de 2 sista lektionerna så det blir en kort jag. Helt okej :) Nej nu ska jag sluta vara osocial, ha en bra dag.

Pusshej

Av Stina Niklason - 15 oktober 2013 23:28

Ja, detta är ett inlägg till er som är vakna & kanske, eventuellt skulle vilja bry sig om att jag, just idag, har gått från en mysig gårdagskväll till en helt jäkla F A N T A S T I S K dag! Lycka rätt igenom. Det är så sjukt att människor, som en gång var helt okända för mig, nu kan betyda så sjukt mycket mer än vad orden kan beskriva. Jag är så tacksam över verkligheten ibland, som T.ex idag. Att jag bara får se & höra någon kan verkligen fylla hela mig med fjärilar & lycka. Jösses, så glad jag är.

Det har vart helt ok lektioner, men rasterna har varit oslagbara. Haha, jag tror att typ alla kollade på mig & några kompisar kittlade varandra. Plus att jag lyckas skrika lika högt varenda gång som någon kommer bakifrån & kittlar mig i sidan... *Alla blickat på mig typ* Sen vägen till bussen går inte ens att beskriva. Att bli ikappsprungen & "retad" (dock för jäkla kul) av någon som h*n är oslagbart. Dagen hade lika gärna vart skit innan, de där hade lyst upp allt det gråa iallafall. Men så var inte fallet, dagen har vart prefekt & jag är otroligt tacksam för det. DOCK hade läxor gärna kunnat få försvinna så hade det blivit ännu lite bättre, man vad säger man? Sånt är livet...
Imorgon både börjar jag 09:40 + att vi slipper de 2 sista lektionerna så att vi slutar 13:35, inte helt fel det heller ;)

Men nu ska jag ta med mig min lycka upp till sängen & drömma fina drömmar om personer som jag tycker så fruktansvärt mycket om. Sov jättegott hörrni!

Pusshej

[Bild]

Ja, om man ska klaga på någonting idag så är det kanske att Sverige hade kunnat vunnit i fotboll (VM-kval) över Tyskland... Men dom har ju fortfarande en chans, så inga sura miner än ;)

(jag är för trött för att läsa igenom inlägget så står det fel eller är felstavat någonstans så får ni läsa som det SKA stå. Tack) :) God natt!

~~

Av Stina Niklason - 14 oktober 2013 23:47

Av Stina Niklason - 14 oktober 2013 14:33

Hej. Det har varit dålig bloggning dom senaste dagarna. Jag har inte mått så bra & inte alls känt för att lägga ner tid på bloggen. Ni får leva med det. Jag behöver få komma in i rutinerna i skolan igen efter lovet & därför går inte bloggningen i första hand. Men jag har inte glömt er, jag lovar! Det har hänt så mycket efter att jag har kommit tillbaka till Bergen igen, så jag orkar inte berätta allt. Men nu har jag nyss kommit hem från skolan i världens härligaste väder. I 3 dagar i sträck nu så har det vart soligt hela dagen & igår var det 18 grader varmt! :o Liksom, oktober hallå? Var försvann alla gula löv på marken & gråa mörka mysiga kvällar? Jag klarar absolut inte, det kan gärna få bli sommar igen, jag bara undrar vad som händer? Är det egentligen någon som hänger med? Är det någon mer än jag som tycker att veckorna bara flyger? Nyss var jag väl ändå på Ål-fotbollscup & nu står jag här bland löven, vantar & sjal tätt in till kroppen men solen ändå skinande...? Nej ush, nu blir jag rädd. Tillbaka till idag.

Mysig dag i skolan, äntligen få träffa alla kompisar igen efter mer än en veckas tid. Ganska okej lektioner. Nu är det snart träning och efter det läxor. Välkommen vardag.

Pusshej 

Av Stina Niklason - 11 oktober 2013 11:53

Av Stina Niklason - 11 oktober 2013 10:31

Jag vet att jag har sagt detta 27275372886365362819182936 gånger, och jag kan säga det tusen gånger till, men... Jag älskar dig så mycket bästavän! Tack för att du finns & för att jag hat fått bo hos dig och för att du gjorde dom här dagarna till dom bästa. Jag älskar dig så ofattbart mycket & det skrämmer mig hur långt vi kommer vara från varandra. Bästavän, jag älskar dig.

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards