Stinis

Alla inlägg under oktober 2013

Av Stina Niklason - 7 oktober 2013 15:51

Halloj!

Nu har vi (kusinen & jag) precis kommit hem från promenaden med deras lilla hund Xavi, hur söt som helst! Precis när vi kom hem från skolan & alla roliga kompisar, så åt vi mellis innan vi gick ut med hunden. Nu är vi jättesociala med varsin telefon & sittet knäpptysta framför TV:n, hörs mer sen. Nu får ni lite bilder från dagen.

Pusshej

Av Stina Niklason - 7 oktober 2013 15:45

Hejsan svejsan!

Jahapp, nu sitter jag alltså bredvid min kusin i hans skola, bredvid hans skolbänk. Dom har ascoola bord, ni vet sånadär gammla som man öppnar i locket som på gamla filmer? Sånna har dom! :o Coolish. Seriöst? Hur tråkigt är de inte att läsa om det?! Nu får jag ta & sluta om sådär ointressanta saker! Fy på mig. Nej men jag tror att det här kommer bli en kul dag. Jag har hittils fått vääääääääldigt många olika blickar på mig (redan, efter 25 minuter). Tur att jag inte är ensam iallafall! Men snart är lektionen slut tror jag(?!), så jag ska väl sluta skriva nu. Hade bra!

Pusshej

Av Stina Niklason - 6 oktober 2013 21:15

Halloj!

Japp, jag har väl inte så mycket mer att säga än allt jag redan har bloggat om idag, först avslutning med fotbollen & sen direkt efter det så åkte jag till TunaPark med bästavän & storkussen (ett år yngre än mig) det var riktigt mysigt & vi är eniga allihopa om att vi måste definitivt göra om det igen! Då kanske vi inte behöver gå och shoppa, huvudsaken är att vi har kul & det hade vi verkligen idag! :) Bild på sakerna jag köpte hann/orkar jag inte lägga upp, men det var iaf 3 böcker, torrschampo & ett par gråa mjukisbyxor. Inget märkvärdigt direkt.
Imorgon ska jag vara med storkussen i skolan hela dagen, det ska bli spännande då jag aldrig har varit i den skolan mer än på skolgården & "lekt" när skolan har varit stängd. Så ja, de ska bli riktigt kul! Jag ska även vara med honom på tisdag, sen på kvällen ska vi fira kusinernas pappa (morbror) som å fyller år. Efter det blir jag skjutsad till bästis så sover jag där från Tisdag-Onsdag&Onsdag-Torsadg, så jag är med henne i skolan (min gamla) Onsdag&Torsdag. Härligt, härligt! Men jag bloggar mer imorgon från skolan, sov sött!

Pusshej

Av Stina Niklason - 6 oktober 2013 18:32

Av Stina Niklason - 6 oktober 2013 18:31

Av Stina Niklason - 6 oktober 2013 17:41

Bästis, kusin & jag har snart gått runt på TunaPark i 4 timmar & shoppat, skrattat & ätit. Hur himla mysigt som helst! Jag ska även försöka ta kort på allt jag köpte när vi kommer hem. Jag skriver mer när vi kommer för annars känner jag mig väldigt osocial, hade fint!

Pusshej

Av Stina Niklason - 6 oktober 2013 08:35

Här nere skriver jag nu, idag:

Japp, idag är det alltså avslutning med fotbollslaget & Tuna Park efter det med storkussen & bästis. Åh, det ska bli så mysigt. Vi hörs nog lite mera senare idag, jag kanske bloggar lite i bilen påväg till Tuna Park, vi får se ;) Men nu ska jag nog göra iordning mig snart, ha en bra dag så göra vi sen

Pusshej

Av Stina Niklason - 5 oktober 2013 14:38

Japp, vi vann alltså med 5-4 mot Kvicksund. Jag va assist till 2 & 3 gjorda själv. Lycklig är jag. Riktigt sjönt att få avsluta serien med vist även fast vi hamnar långt ner.. Men vi är fortfarande ett lag som kämpar, så det är riktigt kul ändå! Mysigt att få träffa alla igen. Jag har saknat dom så sjukt mycket! Men nu ska jag snart byta om innan festen ikväll för morbror. Hade fint vänner

Pusshej

Fotboll i mitt hjärta, fotboll förevigt!
#GrönNummer24

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards