Stinis

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Stina Niklason - 10 juli 2013 23:23

Hej! Tusen gånger förlåt för dåligt uppdaterande de senaste dagarna!
Men jag har liksom inte haft tid... I måndags solade jag nästan hela dagen, blev brun som... Typ inget, haha... I torsdags så var vi (familjen och jag) och badade i en pool precis bredvid havet, solade och hade allmänt trevligt! Mysigt mysigt! Idag kom mormor och morfar kom idag vid lunch, vi åt tillsammans och gick sen ut på stan och Bryggen och fikade. Nu så har vi ätit middag, tittat på fotboll (Damerna, Sverige-Danmark) vilket väl gick sådär... 1-1 men med 2 straffar missade för Sverige... Surt! Så spelade vi vårt nya M.I.G sol vi fick av mormor och morfar, jag kom delad etta med morfar & mamma *stolt* Haha, nejmen det var frågor för 7-13 åringar så dom flesta frågor var väldigt lätta. Ointressant? Kanske, haha... Ååh vad jag hade saknat dom! Herre min Gud! Men dom ska stanna här hos oss till på lördag, Ååh lycka! Imorgon tror jag att vu ska ta oss upp för Ulriken, Bergens högsta berg, duktiga som bi är! Nejmen nu ska jag läsa lite ur en av böckerna som jag fick också. Asså kärlek till duktiga författare! Verkligen! Nej men, sov så gott mina vänner! Förlåt mode vart en bibel men... Jaja xD

Pusshej

Börjar med Coraline tror jag :D ^^
(Nya böckerna^^)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards