Stinis

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Stina Niklason - 18 juli 2013 20:55

Dåligt bloggande idag. FÖRLÅT!

Men idag har vi (bästavännen och jag) vart i badhuset Vannkanten i 5 timmar och sen direkt ut på stan för lite rundvisning av mig till bästavännen min. Kul var det! Jag hittade jordens skönaste tjocktröja som hon köpte likadan i aprikos, ett par shorts hittade jag och jordens gulligaste Lady och Lufsen T-skirt! Love it! Men nu ska vi alldeles strax gå ut och gå/kolla efternamn på brevlådor (Enbart för att få se vilka roliga efternamn folk har här i Norge) haha... I regnet... YOLO... Nolifers...

Men VG-lista-bilderna kommer ikväll, har inte haft tid som sagt + har inte laddat över bilderna än. Så de kommer som sagt sen. Men ni får ha det bra så hörs vi! Nej det gör vi inte... Haha, humor har jag!

Pusshej

Fynd^^ (: Tröjan 79 kronor på Cubus, och T-skirten och shortsen för 75 kronor på H&M! (:

#NOLIFEEEEERS #YOLO #MINALLRABÄSTAVÄN *.*

Av Stina Niklason - 18 juli 2013 10:25

B Ä S T A K V Ä L L E N P Å R I K T I G T L Ä N G E!! Gosh vad det var bra! Vi va ju på VG-LISTA här i bergen bästis och jag. SATAN så himla sjukt bra det va! Ta mig tillbaka dit. Vill va där, vara på riktigt lycklig & lyssna och dansa! Haha, ja jag dansade... Med handen... I luften... Och hoppade upp och ner... Bildbmb kommer i ett senare inlägg för jag ska äta frukost nu!
Pusshej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards