Stinis

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Stina Niklason - 28 juli 2013 17:59

HELV*TEEEE!!!! JÄKLARNS SK*T TYSKLAND!!!!

1-0... Bajs.

Av Stina Niklason - 28 juli 2013 17:10

DET HÄNDER INTE?!

1-0 till j*vla Tyskland och en norsk tjej skadad. Neeeeeej!
Okej, hon kom in igen på planen nu... Men nu får ni ta och trycka in ett mål Norge!!!

Av Stina Niklason - 28 juli 2013 17:02

HEJA HEJA NORGE! NI TAR TYSKLAND DET VET NI!! *peppar peppar*
Jag sitter här i soffan och hejar sönder Norge samtidigt som jag letar efter alla som jag känner som är där (: Och jag är så häääääääääär avis på dom ja... MEN NU KÖR VI NORGE!! NI VINNEEEEER!! (y) :D

Åååh, hade blivit måååål juuuu, om inte världens stöddigaste målvakt hade kommit och tagit bollen innan hon hann skjuta... ^^

Pusshej, hejar ni med mig?

Av Stina Niklason - 28 juli 2013 10:12

Nu får bästa vännen min ta och komma hem! Jag vill kunna skriva sms med henne igen! Hon har inget internet där borta i Turkland så hon kan inte svara på kik alltid! Inte kul alls! Nej, nu får hon ta och komma hem, på riktigt!

+Jag kan ursäkta henne att hon inte har bloggat på länge, p.g.a internetbrist som sagt.

Även fast hon har ganska schysst utsikt från balkongen... Men hon får f*n ta och komma hem ändå, NU! Men jag tror att hon kommer hem idag, fast jag vet inte helt säkert :/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards