Stinis

Alla inlägg den 21 juli 2013

~

Av Stina Niklason - 21 juli 2013 18:48

Okej, nu är jag arg. Mitt 300 år långa inlägg som jag skrev igår kom aldrig upp... Jag kommer inte ihåg ett enda ord jag skrev så vi får väl ta och glömma det. Men det jag kommer ihåg är att jag skrev om vad bästis och jag gjorde... Men jag får väl sammanfatta det med att säga ett DET VAR HELT GRYMT!! Jag har inte haft några bättre 5 dagar än dom som jag har haft med dig bästis! Jag vet att du läser det här. Men ja... Arg på bloggplatsen är jag just nu...

Bästisen min skrev anteckningen på min ipad på väg till flygplatsen. Stenen och den blåa bollen låg under täcket när jag kom hem, och den röda&vita "pappåsen" glömde hon i bilen, men som tur är så behövde hon den inte. Men jag vill bara säga att jag har jordens bästa bästavän, föralltid&förevigt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards