Stinis

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Stina Niklason - 14 juli 2013 21:39

Ååh, nu längtar jag så mycket att de är helt obeskrivligt tills på Tisdag! Bästavännen min och jag pratade i över en timme idag på Skype medans hon packade. Alltså för att komma hit! (som ni antagligen redan visste...) Men nu är de bara 2 dagar kvar :o GOSH, mamma har lovat att filma när vi möts, hah... Nej men vi har vart borta från varandra så länge så det är värt att filma! Kommer bli härligt att se henne igen!

Men nu till bilden jag NÄSTAN jag gjorde likadan som min lilla bebis bästavän...

Söndagskvällar kan va ganska okej ändå!

Av Stina Niklason - 14 juli 2013 15:02

Ååh, mamma och jag har vart ute och gått/sprungit, så när vi hade duschat och gjort iårdning oss så ropar syrran & pappa att det är fika. När jag kommer ner så möts jag av denna härliga syn

Gullepappa! :*

Riktigt gott var det också! :** Lavio papi!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards