Stinis

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Stina Niklason - 25 juli 2013 23:30

NORGE I EM-FINAL!! I SVERIGE SKA DOM SPELA DESSUTOM, PÅ FRIENDS ARENA!! JAG ÄR JU BARA SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR AVUNDSJUK PÅ MORMOR SOM SKA KOLLA PÅ FINALEN PÅ SÖNDAG...!! ÅHH HERRE VAD NI ÄR BRA NORGE!!!

Lyckan i laget efteråt ^^ #ObeskrivligtLycklig #SyndAttSverigeÅkteUtIgårBara... #NORGEÄGEEEEEEER

Av Stina Niklason - 25 juli 2013 14:03

Jaa... Dumma bloggplatsen! Jag la upp en till bild som inte kom upp i förra inlägget, så de kommer nu istället! Om de går...

Av Stina Niklason - 25 juli 2013 14:01

Okej, DÅLIG bloggning på några dar här har jag ju märkt. Det var inte bra av mig! Men jag har liksom inte haft tid & där med glömt bort att blogga...

Igår va jag och badade på Nordness sjøbad. (Igen...) JAG BADADE I HAVET! Så nu är jag officiellt en av bergens galningar... Oooops. Nej men, de va jättekul! De va faktiskt inte så kallt som jag trodde de skulle vara, 18 grader ändå! (:

Men nu sitter jag ute på tomten och myser med världens härligaste kanin, Muffin. Men snart ska väl jag och syster yster äta lunch, men ni får hare bra!

Pusshej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards