Stinis

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Stina Niklason - 22 juli 2013 17:12

Mina två favoriter! Lägg märke till den OTROLIGT stora jordgubben längst fram, större än typ 20 humlor tillsammans... *överdriften där va* haha...

Åh herre vad jag har ont i magen nu. Åt inte ens hela min B&J och typ 3 jordgubbar och är mätt som jag vet inte vad, haha.

Av Stina Niklason - 22 juli 2013 16:10

Låttexten säger allt för nu. Älskade Isac Elliot.

So many days since I saw your face
God knows how many times
I've been tryin' not to call you
You've been around the world, up to the moon
Always on the run, so young and restless

He was long gone when he was close to me
Oh, I just had to let him go for now, just let him leave

Now the road is long and he's far away
Don't have a boat, no I can't co by train
Ooh, baby, I'm coming anyway

I'll build a paper plane so I can fly
Over the skyline
I know it sounds insane
But I will try
Cause wherever you are
Where ever you are
Where ever ever I'll risk it for ya'

How d'ya feel?
Tell me where do you stand
Where do you call home
Boy I need to know

Cuz' in my heart there is a hole
That only you can fill
So I'm coming for ya'

He was long gone when he was close to me
Oh, I just had to let him go for now, just let him leave

Now the road is long and he's far away
Don't have a boat, no I can't co by train
Ooh, baby, I'm coming anyway

I'll build a paper plane so I can fly
Over the skyline
I know it sounds insane
But I will try
Cause wherever you are
Where ever you are
Where ever ever I'll risk it for ya'

Ooo-ooo-oooh

I know I'll find ya'
My heart belongs to ya'
Then this won't hurt no more
No this won't hurt no more

Av Stina Niklason - 22 juli 2013 15:48

Tjatja bloggisen (:

Just nu sitter jag ute i solen med musik i lurarna i öronen medans resten av familjen är på Nordness utebad, men jag valde att inte följa med dit idag (vi va där igår). Oj nu vart jag glad! n började världens bästa Isac Elliot sjunga i lurarna, min lilla prins *.* Nejmen, tidigare idag så myste jag massor med världens gulligaste Muffin, och nu tror ni att jag myste med ett bakverk, men så är inte fallet. Utan Muffin är jordens sötaste lilla kanin. Fy satan så himla mysig han är! Men jag ska snart ta och pallra mig iväg till affären och köpa lite glass åt mig själv. Hehe... Men hare bra finaste ni!

Pusshej

HAHA^^ OMG... Min humor c:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards