Stinis

Alla inlägg under juli 2013

PW

Av Stina Niklason - 2 juli 2013 23:29

Kvälls powerwalk med mammi??

Av Stina Niklason - 2 juli 2013 20:53

Hej igen :)

Min dag då, den började ganska sopsämst faktiskt. Jag va bara sur & ville inte göra någonting tills jag tog en tur ut med mamma & sprang i ungefär en timma vilket va väldigt trevligt, att bara få ha lite tjejtid och samtidigt träna konditionen. Sen så bakade jag kladdkakemuffins med rosa grädde på, dom vart jättegoda :) sen så flummade jag & mamma en stund (haha...) men nu sitter jag med familjen & tittar på Allsång på Skansen. Börjar faktiskt att sakna Sverige väldigt mycket nu från soffan i Bergen (Norge)... Hoppas att ni har haft en bra dag vänner!

Pusshej

Muffins med rosa grädde :) ^^

Okej... Yohio... Jag rycker om låten (heartbreake hotel) , men snälla? Kläderna? Över styr nu va?
Bara vad jag tycker! Men de är ju hans stil, men aa... Som sagt bara vad jag tycker ^^

Av Stina Niklason - 2 juli 2013 11:54

Denna sångtext har aldrig passat så bra som nu...
Jag tänker inte måla upp en glad fasad på min blogg, när jag inte alls är glad.
Här vill jag kunna skriva av mig. Utan kommentarer. Ni som eventuellt känner mig, vet säkert redan allt som händer, därför så kommer jag aldrig ta upp några namn eller så här. Men jag kommer även att skriva om annat, tex mina dagar, mode (haha... Allt jag kan...) träningar & fooooootbooooll :D kanske... Hehe... Men jag skriver mer sen tror jag :)

Hare bra! Pusshej

Av Stina Niklason - 1 juli 2013 21:40

jaa, vad ska jag säga? första inlägget... Yippie... ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards