Stinis

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Stina Niklason - 11 februari 2014 21:32

Hejsan bejbs!

Inte så bra bloggning nu heller egentligen, men det är såhär förstår ni. Att allt bara går fel hela tiden, jag är trött på allt, mej framför allt negativ. Jag bara ser allt helt negativt, men det är nog för att man knappt hinner andas. Man ska prestera hela tiden & samtidigt hålla humöret uppe. + att allting ska hända på en & samma gång. I skolan måste man prestera för att få bra betyg, plus att så fort du kommer hem så är det som att skolan inte har slutat än. Du sitter där med ett ton med läxor som måste göras & plugga till prov som måste, men inte vill fastna i hjärnan. Sen så kommer träningen & där måste du också prestera för att ha samma tempo som dom andra, men framför allt för att få hålla sig kvar på den positionen som du har fått. Jag vill verkligen inte göra någon besviken, men mest av allt vill jag inte svika mig själv. Jag vill verkligen inte ha dåliga betyg, & jag vill VERKLIGEN INTE åka ner ett hack i fotbollen.
Dagarna ser likadana ut dessutom, samma tid & samma press. Fotbollen är det bästa som finns, men man kan inte låta bli att känna pressen. Plus att jag nu är förkyld och kan inte träna fullt ut, och det känns förjävligt rent ut sagt och på ren svenska.

Dock kan jag inte klaga så väldigt mycket på denna dag. På skolan har jag varit med folk som jag tycker om supermycket + att bästis följde med hem idag för att vi skulle göra klart en presentation till på fredag. Haha, dock så hjälpte han inte till jättemycket, men det han faktiskt gjorde var super :) Han gick hem för någon timme sen & nu sitter jag i soffan & bloggar. Åh, mitt huvud spränger, mina bihålor gör ont & det känns som att mina ögon ska ploppa ut. Ja, eller kanske inte riktigt så, men dom gör ont iallafall! Jag seriöst, HATAR förkylning har jag nu förstått. Fyfan.

Nej nu känner jag att detta blev ett väldigt negativt inlägg, men det kan vara för att jag är helt negativ till allt annat så då skriver jag bara som jag känner & då blir det såhär. Förlåt mig

Hejdå

Den sista bilden är från morsdag när vi var uppe på Fløyen. Så grattis i efterskott mamma, jag älskar dig!
(Bara morsdag i Norge, ni har inte missat något där hemma;))

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards