Stinis

Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Stina Niklason - 5 juni 2015 12:49

Heey, it's been a while...

Det är så att jag har haft mattetentamen så jag har pluggat jättemycket hela tiden fram tills dess (igår) & inför ett geografiprov som vi hade idag, så därför har det blivit dåligt med blogguppdatering. Sedan ska jag till Bremnes med kretslaget idag, bussen går om en timma så jag ska dra mig ner mot busstationen strax. Inte nog med det, utan mormor & morfar kommer nämligen idag också, men dom landar 13.50 så jag har precis åkt då :( Men de kommer till Bremnes imorgon så de ska kolla på mina träningar & ena kampen så att jag hinner träffa de ändå, som tur är ;)

Nu har jag precis packat klart & ska städa lite innan jag ska ner till stan & köpa mat innan bussen går. Vi kanske kanske hörs i helgen (förmodligen inte) men tills dess så får ni ha det bra! Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards