Stinis

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Stina Niklason - 2 mars 2014 22:36

HERREGUD JAG ÄR TYP I HIMLEN & STUDSAR PÅ MOLN!

Nej men seriöst, jag såg Isac Elliot både igår på Vinterlyd OCH på hans konstert idag! Jag var så fruktansvärt lycklig & jag var Max 3 meter ifrån honom. Jag är så förbannat förälskad i den pojken, min finaste Idol, min prins, min värld, jag älskar dig Isac. Nu & föralltid. Once a ellioteer, always a ellioteer.
Jag & min kompis kom till Greighallen vid halv elva imorse & köade till klockan 15 då Isac äntligen klev upp på scenen. Så det vart 2,5 timme utomhus i & 2 timmar inne i hallen i väntan på att han skulle komma. Det var helt sjukt bra & han är så perfekt så jag kan inte ens beskriva honom med ord. Jag stog där & grät, filmade, sjöng & log om vart annat & det var seriöst den bästa Söndagen i mitt liv. Jag kommer aldrig glömma den här dagen. Ett minne för livet!
Jag kan inte ens förklara så här får ni en massa bilder från idag istället (min mobil dog precis innan Isac klev upp på scenen igår så då vart det inga bilder TYVÄRR med stort jävla T)

Presentation


Hej och välkommen :)

Jag kommer blogga så mycket jag hinner, kan & vill! Bloggen handlar om mig & mitt liv för det mesta! Kika mig gärna på: klarastestjarnan och säg vad du tycker om bloggen så blir jag glad! Ha en bra dag.
Pusshej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards